Bütün çiçekleri çok seviyorum her birini ayrı ayrı mis gibi kokuyor ama en çok gülleri efendimiz gülleri çok severmiş sonra da papatya sonra menekşe ve diğerleri.. Su ile çiçeğin aşkı mükemmel tavsiye ederim. Sadece seni seviyorum demek yetmez bunu anlatıyor. Hikayemiz.. https://youtu.be/_b3MkeFz_hc
En sevdiğiniz çiçek hangisi? Çiçek ve suyun aşkını biliyor musunuz?
Abla Petunya ne ya Lilyum ne oluyor bilmediğim Çiçekler bile var ya bir sürü yani güller var papatyalar var Menekşe Lale Bunlar varken ne gerek var yabancı çiçeklere görüşün için teşekkür ederim
ya yapma çiçeğin yabancısı olur mu. ama isim olarak evet genelde latince veya diğer dillerde. bu gerçek vatanı orası olduğu içi olabilir ya da ithal edilmiş olabilir. ama evet çok çeşit var ve adları değişik bazısı çok saçma mesela krizantem diyor siklamen diyor. ama çok güzel çiçekler. hepsi öyle ben bayılıyorum görünce
Olur olur neden olmasın yani ben mesela duymadım onların isimlerini O yüzden yabancı Eyvallah abla sen de haklısın Zaten ben bütün çiçekleri severim yani Ben de bayılırım abla 😅
Benim de en sevdiğim çiçekti sonradan ikinci oldu 😅 Peygamber efendimiz gülleri çok severmiş... Ben taç yapardım küçükken fal bakardım seviyor sevmiyor diye 😅 Görüşün için teşekkür ederim
En İyi Cevaplar