Coookkk var... da saymayim simdi ne ben ugrasim ne de siz :D

Sarki da --- Delilere Gelsinn ;))))

İyiki yoksun insanların zaten uzağında olurum, şayet arasam iyiki, yoksun desem bu seni istiyorum ama senden de nefret ediyorum anlamını taşıyor o yüzden ıstıfıl olsun yerinde olsun bana göre doğrusu budur
Evet var hemde hiç tanımasaydım keşke dediklerimde oldu da isim vermeyim şimdi.. ☺
Ahh ah.. kötü oldum.. 😔
Pardon yanlıs video doğrusu bu ☺
https://youtu.be/5DbMgErQGYY
aman amannn dolmusuzzz :D dolisss :D
recca :D
Ben bu aralar yine iyiki varsin dedigim insanlar oldu onlara odaklaniyorum iclerinde ozellikle sennn Nigoş sultaaannn 😀😀😀 her zaman oldugu gibi kol kanat gerip ikizligini gosterdin yaaa 😍
ne demek kiz
vazifemizz :D
Aahhh ahhh iyi ki yoksun demek nasip olur inşallah. keşke yakınımda olmasalardı dediklerim var kuzu
eminim vardir
olmasalar zaten olmaz
Ahhhh ahhhh sorma...
Cevap
26Cevap
Evet, onlar bir bir eksildikçe duacı oluyorum kendilerinden.
Hosgeldin diyelimmi :D
Hoşbulduk. :)))
bosa o kadar gitme demedik :D
Yok yok, ara sıra gitmek gerek. Rahatlıyor insan, üzerindeki yük azalıyor. :)))
haklisin
Öyle biri yok diyecek kişi de yok bu zevkten mahrum kaldık şimdi :-D
ay cok yazik :D
Sende fazla varmış salsana bana 1-2 kişi deli deliye yardım edermiş sende et ;-)
agrisiz basina is mi alacan :D
Bundan önce aldım ya başıma bir deli şimdi alsam bir sorun olmaz ;-)
Öyle birileri yok 😊 yok olmak isteyen yoktur var olmak isteyen de yakınımdadir.
bu kadar :D
amannn kim varsa var kalan bir bardak çayını içer kimseyede iyiki yoksun demedim
demezsin sen :D
Marifet bunu söyleyecek fırsatı vermemek olmalı ama
Kimseyi eleştirme gibi bir hakım olmadığından susma hakkımı kulanıyorum
Çok var kimseye iyiki yoksun demeye gerek yok herkez insan sonuçta
😁 millete negatif gelen şeyler bana oh ne güzel geliyor.
Var olmaz mı?
arayacak kadar hatırlamıyorum bile kimlerdi nelerdi :D
Onların yüzünü ilaaannn görsün :-) :))) vayınada oturak heç görmiyek
Yok öyle biri zaten 3-5 kisi var hayatimda çok geniş bir skalaya sahip değilim
Var eski sevgililerim iyiki yoksunuz mutluluğun sırrına erdim siz olmadan :D
yakın çevreden mi uzak çevreden mi yoksa herkesin bildiği biri mi söylemek zorundayız?
Var olmaz mi keske hic tanimasaydim dediklerimm var tanidigim gune lanet olsun dediklerim :)
Benim de çok var ararsam şimdi hevesledir gerek yok demeye bile 😂
Yoksun olanlar kapı önünde varsınları söylemem kıskanırım bir kerem.😀
Ne zahmet edion bunun için , töbe insan sevdiklerine bu kadar sevmedikleri kadar zaman ayrırsa varya, sevdikleri hiç üzülmez :)
O kimseler zaten hayatımda olmayanlar :)
var yahuu olmazmııı iyki gitmiş o hayatımdan iyki be dost demişdmi bn onaa
Aneyi eksilemiş platonigin biri yene
eksilere gelsin :D
İftar saati yiyecek ekmek bulamasin
İhtiyar contayla paylaşım yapmışınızdır dedimdi bende sövmek baabında
Nigar ı bildirim manyağı yapalım
Vurcaaasss kircaassss bu maçıda alcadsss
Zuppoaaacuppooaaacubappaa
Oooooooooooooi (eller titriyor)
Conti için 3 kere
Olleeeyy
Olleeeyyy
Olleeeyyy
👋👋👋👋👋👋👋
İftara 3-5 kala sapıtmq qeeyyff
bı kişi var defolp gıttı zaten
iyi ettin :D
ama arada gelıyo engel yetmıyo arkadasa
ohooo var baya isimleri de lazım değil :D
bas harfi gereksiz :D
Hayatımdan toz ol dediklerim var 😎
ahah super :D
İyi ki varsın diyip kendisi olmayan insanlara keşke sende olsan demek istiyorum
Çok şükür iyiki yok 😄
Var var olmazmi 3 şukur 1 tukur hemde 😂
Vardır illaki ama şu an yok gibi 😂
Evet, var iyi ki yoklar 😀😀
ooooo konuşşturrtttttuurma benı :d :D
Kamyonla var😇
Hosgeldinnn☺
Gelmedim ama sağol😇
vaar iyiki yol vermişim :D
Vazgectiklerim hakkinda konusmayi sevmem 😃
Hala evlenemedin mi🤪🤪
Varda soyliycek kadar degerleri yok
Var hemde çok var
Çokk
Tabiki var 😏
Her zaman bardağın dolu tsrafını görmelisiniz
Var galiba.
Bir sürü var hem de
Var.
Çok var iyiki yoklar
Hatırlayamadım
Çok var
Var.
Eski sevgili
Hiç YÖK
Varr
Var evet
Çok var benimde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar