Sevinince mutlu olunca ya da hoşunuza gidince attığınız naralar nedir ?
Heyt be! Aslansın sen! Adamın dibisin! tarzında evet sizinki hangisi ? :)
Heyt be! Aslansın sen! Adamın dibisin! tarzında evet sizinki hangisi ? :)
Sakin bir yapim var dicem site inanmicak :D
Buyuk tepkiler vermem cok sevindim derim gulerek gozlerimin parlamasi yeterli zaten icimi :)
şaşırınca da sevinince de aynı tepkii neeee inanmıyoruuuummmm
bir inanmıyorumm deyişim var zaten o ses tonumu başka zaman yapamam heralde
yüzümde sıırotmaktan yorulmuş bir ifadee:)
hihi :D
Cevap
5Cevap
Yeeeeesss :D ama en çok iyi haber aldığımda emekli teyzeler gibi sakin şekilde "iyi olmuş" derim :))).
Ruhsuzum kabul .
Allahim sana sukurler olsun...derim
sonra oley yupppi ne varsa iste :D
evett bensiz KS nin tadi yok dimi :))
Hüloooooğğğ geldi aklıma ahhaha :D
İşte böyle, aferin sana gibi şeyler.
Hülooooğğğğğğğğğğğğğğ :D
ahhahahah :D
Ahpariliy değiliz Allah'tan adhajsdh
emaan emaaan eman eman emaaaan :D
yeni fark ettim offaa skjsahdjkashdasd
iste buuu ..diye bir sevinc cumlesi sonra komik bir kahkaha..d
evet.d
ohanız yine şaşırmadım tabiki bendende bu beklenirdi deyip gururla gülümsüyorum -_-
deli olmak iyidir :P
insanın içi patlar valla.
mutlu olunca genelde gülerim nara atmam:)
yoo çok sevinirsem kahkaha atarım gülerim yani :) napym parçalym mı kendimi mutlu oldum diye:D
ilgimi çekmişse derimde başkasının yaptığı buluşa ne diye mutlu olup nara atym anlamadım sorunla alakalı diill
"Heyo heyooo, yuppiiii" olur genelde :D
Hülooooooooooooğğğğğğğğğğğğğğğğğğğ
yaba daba duuu :)
Ey yavrum ey
"Yehuu" gibi ^_^
Hiç nara atmadım
karamba karambitaaaaaaaa
hülooooooğğğğğ
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar