
"Acaba gelecekteki eşim şu an ne yapıyor?" Diye düşündüğünüz oluyor mu?

Ay belli etmiyorum ama biraz romantiğim arada düşünüyorum böyle.
sahur yapmış oruca niyetlenirken Allahtan seni diliyor
Olmayacak birini düşünmem saçma olur..
Lahmacun yiyordur inşallah 😀
Cevap
21Cevap
bir hesap yapayım 70 yaşına geldiğimde 20 yaşında bir kız ile evleneceğim şu an 32 yaşında olduğuma göre doğmasına 18 yıl var yani hiç bir şey yapmıyor
Daha çok '' Gelecekte beraber ne yaparız? ''' diye düşünüyorum
Gelecekteki eşim belli olduğu için şu anda evde tv izlediğini biliyorum 😊
Evet 'napıyordur şimdi ırıspı başkalarını mı düşünüyodur acaba' diye geçiriyorum aklımdan bazen 🙊😂
kessin aranjuez konçertosu dinliyordur ya da kahve içiyor olabilir
Çoğu zaman düşünüyorum
Nerdesin diye sesleniyorum hatta içimden
oluyor nerdeyse karşıma çıksın evlenmeden birbirimizi yakından tanımamız lan :D
Düşünmüyorum an ve an takip ediyorum nerede ne yapıyor biliyorum. Konuşuyorum onunla.
Kimbilir ki. Ya evde akşama kadar ev işi yapıyırdur ya da telin başından kalkmıyırdur
Oluyor ama sonra evlenemeyeceğim geliyor aklıma. Geçiyor o his 😏
Düşünmüyorum, eşim olacaksa şu an güzel şeyler peşinde koşuyordur. Zamanı gelince anlatır, bende dinlerim.
yok olmuyo ne yaptığını biliyorum çünkü :D
Soruyu okuyunca aklımdan geçmedi değil.😂
Efendi efendi takılıyordur umarım.
Eşimin olduğunu düşünemiyorum
Düşünmüyorum. Ben evde kaldım gibi.
Şu an hangi kızın elini tutuyo kim bilir :D
Hayır
Ins seks yapmiyordur
Sadece hafta sonuları
evet bunu düşündugum cok oluyor.
Aynen bazen🤣
Düşünürüm bazen djsn
Oluyor
Düşünüyorum
Yemek yiyordur
olmuyor
Oluyor
hayir
Düşünmedim
hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar