Kızlara ofsaytı anlatmak mı daha çok zordur yoksa kızlardan gelen "Aşkım kim o?" sorusuna cevap vermek mi?

">


E bir zahmet ofsaytı anlatöası zor olsun. Kızın kim olduğunu açıklarken kekeliyor ise ilişkide samimiyeti sorgulama çanları çalıyor demektir. Eğer yeterince samimi isen, dürüst isen "şu kız şudur bu kız budur" diye açık yüreklilik ile söyleyeceksin. Ben sevgilim olduğunda hayatımdaki diğer erkek arkadaşların kim olduğunu, aramızda ne tür bir iletişimin ne seviyede yaşandığını dürüstlük ile dile getiriyorum. Dolayısıyla bir kıskançlık sorunu da yaşanmıyor.
"Aşkım o kız kim?" Sorusuna cevap verirken daha çok zorlanırlar. Daha doğrusu verecek cevabı olmayan erkekler daha çok zorlanır.
Tabii ki o kız kim sorusu? Hele bir de sanal ortamda felan tanıştıysanız... yandınız... her gelen mesaj için o ortamdan mı felan gibisinden sorulara ve maruz kalırsınız...
Ofsaytı anlatamam, anlatsam da anlamak istemez ama "O kız kim?" diye söylese şıp diye veririm cevabı. :))
Cevap
37Cevap
Kim o kız sorusuna geldiysem gerçekten benim son noktamdır kolay ikna olmam..
Ofsaytı anlatırken ama zor bir konu simdi Allah için anlamamakta haklıyız ama ben biliyorum😁😁
Ofsayt :
ayaktopunda, top bir kale yönünde hareket halindeyken, o kaleye akın yapan takımın oyuncularından birinin, kaleciyle arasında karşı takımdan herhangi bir oyuncu bulunmaması durumu.
Bana hatunu açıklaması daha zor. 😎🔪
Ofsayt artık tüm kızların aştığı bir konu bence. O yüzden diğer seçenek. Gerçi cevabını bilmedikleri soruları sormazlar ya neyse...
Gerçekten seven adam gibi adam "bu kız kim? " dediğinde tak tak cevabını verir. Hiç zorlanmaz. Ofsayt olayı artık kızın anlayışına bağlı😂
O kız diye biri olmadığı için sorun yok ama bu hakem üzerinden anlatım yapacaksam ofsayt beni bile zorlar😍 oynat uğurcum diye diye sabahı ederiz sanırım
Sevgilisinin etrafında gördüğü her kadını soran kadın ofsayta hiç bulaşmasın zaten, kapasitesi yetmez.
İkisi de zorlar. Lakin onları en çok zor duruma düşüren şey her insan gibi ölüme yaklaştıkları o andır.
ofsayt ne gerçekten bilmiyorum anlarım heralde anlatabilirse
o kime de bir yalan bulurlar ama inanırmıyım bilemedim
O kız kim derken. Böyle buram buram ter akar. Adrenalin yükselir. Heyecan hat safhaya çıkar.. Ortalık karışır
O kız kim sorusuna cevap ararken.. Aklından türlü türlü yalanları geçirirken bir hayli zorlanırlar.😂
ofsayti anlatirken tabiki...
digerine cokta guzel profesyonel bahanelerle suslu yalanlarla cevrili cevaplar uretirler :D
Ofsaytı anlatmak kolaydır. O kızın hesabını versin bakalım 😁
Ofsaytı artık, örneklerle anlatıyorum ben sorun yok artık, diğerine açıklama yapsanda nafie.
Hangi kız
O kız
Askim o askerden arkadas ya sonradan kiz oldu erkekti o
Başkan. offsaytı anlatırsın alamasa bile önemli değil. Fakat o kız seni bitirir. Kesinlikle açıklama yapman lazım.
ofsaytı anlatmak daha zor o kız kım sorusuna kuzenım der gecersın
Ofsaytin ne oldugunu açıp YouTube den gosterebilirim. lakin ben bir kiza hicbirsey aciklayamam.👋
O kiz kim, sorusu
Sevdigi mi sevistigi mi flörtü mü sevgilisi mi cok ayrinti barindirir kendi icinde
Ofsaytı elinde sonunda anlatırsın ama o kız kim sorusuna bir sürü cevap olsada anlayan Yok.
Tabiki ofsayt. O ofsayt varys ofsayt kadınları hep ofsayta düşürür
Bence ikisinde de zorlanmazlar ama birini seçeceksek o kız kim diyorum
Kim o sorusuna cevap vermek doğru anlatım ile herkes ofsaytı anlar ki
oyle bindurum yasamiyorum allaha sukurler olsun erkekler dusunsun o nu Kdjfjf
Tabiki ofsaytı anlatirken zorlanırlar. O kız kim desen sallar bir yalan tamam nesi zor olacak 😄
Bizim takim karsi tarafin kalesine hucum ederken, kaleci ile arasinda rakip taraftan oyuncu olmamasi durumu. :) Amaaa, o kiz kim u. lan? Yirtarim agzini, yolarim saclarini :D
“Aşkım o kız kim?” diye sorduğunuz da görürsünüz. 💦
O kız kim sorusu da bir ofsayt dir bence katılanlar olur mu bilemem 😊😊😊
Aşkım kim o daha zor, ofsaytı sorsa o an bir çırpıda anlatırım. :)
Dürüst olmakta zorlaniyorsa ofsaytı da anlatamasin😂
La bazen biz bile anlatırken olay nerelere gidiyor kızlar nexyapsın haklılar asıl konu zaten çok ofsayt 😂😂
Yaklaşık 10yaslarımdan beri ofsaytı biliyorum neyini anlamadığınızı anlayamıyorum
2 sene hakemlik yaparım ofsaytı bir şekilde anlatırım o kız kimi bende bilmiyorum
O kiz kim sorusuna her turlu yalan, bir bahane bulacaklardir kesin... ofsayt diyorum ben
Kizlara anlatayim ofsayti.. aksam butün bulasiklari yikadiniz bu gol tam o sirada anneniz arkadan seslendi bu tencerr kalmis onuda yika buda ofsayt
"Aşkım o kız kim?" sorusuna cevap verirken.
Ben ofsaytı peste anlatıyorum benim için kolay o yüzden ilk seçenek
Ofsaytı biliyorum o kız kimdi diye de sormam onun ben sormadan söylemesi lazım
Ofsayti Anlatirken. Xd Bazi Kizlar Cinsellik olarak ofsayti da bilmiyorlar onu da anlat sen dikkat etsin.
Ben ofsayt denen futbol teriminin ne olduğunu bile bilmiyorum, bu yüzden ofsayt daha çok zorlar.
ASIIL o erkek kim sorusuna maruz kalan bizler :D
"Kim ulayn bu kız" sorusuna. :)
O kız kim sorusu zorluyor bence
Ofsayti bilmeyen kız değildir
Tabiki de "aşkım o kız kim?" :D
Ofsaytı ilk seferde anladım üzgünüm 😁
O kız kim? sorusu baya zorluyor.
Ofsayt neydi yine unuttum
O kız kim sorusu bence daha çok zorlar.
O kız kim sorusu zorla kesin
Hepsini rahatlıkla cevaplarlar.
Ehehehe
@xxAryaxx
o kiz kim sorusu terletir erkekleri
o kız sorusuna bir kulp bulunuyor gene.
O kız kim sorusu olabilir
Ofsayt
#devilschild
O kiz kim derken daha cok zorlanir😂
Aşkım o kızın saçını başını yolarım 😂
açık ara farkla "aşkım o kız kim" sorusu 😂
O kız kim sorusuna cevap verirlerken.
O kız kim sorusu olmalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar