Erkekler, "aşkım o kız kim?" sorusuna cevap verirken mi daha çok zorlanır yoksa sevgilisine ofsaytı anlatırken mi?

Kızlara ofsaytı anlatmak mı daha çok zordur yoksa kızlardan gelen "Aşkım kim o?" sorusuna cevap vermek mi?

Erkekler,
">
Erkekler, "aşkım o kız kim?" sorusuna cevap verirken mi daha çok zorlanır yoksa sevgilisine ofsaytı anlatırken mi?
Cevapla