Herkese +1. Yalvariyorum cevap yazın. Yalniz hissediyorum kendimi. Zoruma gidiyor. Siz olsaniz ne yaparsınız​?

4 yıldır evliyim bir tanede oğlum var. Her insan gibi bende evliliğimde sıkıntılar yaşadım. Uzatmayacağım kocamla boşanma aşamasına geldik. Sagolsun kayınbabam İkimizinde kulağını çekti. Hatta kayınbabam "ayağını yere sağlam bas dik dur eğilme yoksa sana gulerler"dedi 3 tane eltim varda. Eltilerine kendini güldürme dedi kayinbabam. üçüde nefret eder birbirinden ama can ciğer kuzu sarması gibi görünüyorlar. Diger iki eltim yinede iyi. Heleki son olaydan sonra gözümden düştüler. Diger eltimle tartışmamız oldu çünkü benim boşanma aşamasına gelmeme sevindi kocamla aramız çok iyi bu üç elti bir araya geldiler beni cagirmadilar teklif bile etmediler sosyal medyada paylaşım yaptılar nispet yaptılar tabi ki bana. Benim kırılgan naif olduğumu da biliyorlar hadi diğeriyle küsüm​ o ikisi neden böyle yaptı ki. Çok dışlanmış hissediyorum kendimi. benim küs olduğum eltim şillettir. Zamanında eltilerden birinin binasının önünde büyücü diye bağırmış. buna rağmen seviliyor. insanlara çöpe atılacak hediyeler almış. pintidir de halbuki küs olmadıgim elti bizden borç istediklerinde kocamla biz verdik onların zor zamanında yanlarında olduk demekki beni önemsemediler benim zoruma giden o eltimden gördükleri düşmanlığı benden görmedikleri halde beni disladilar. Hepsi gözümde sıfır artık. Sizce ne yapmalıyım?
Herkese +1. Yalvariyorum cevap yazın. Yalniz hissediyorum kendimi. Zoruma gidiyor. Siz olsaniz ne yaparsınız​?
Cevapla