Güzel/Yakışıklı olmak karakteri olumlu mu etkiler olumsuz mu?Güzel/Yakışıklı olmanın karaktere bir etkisi yok diyenler belki biraz haklı olabilirler lakin bunlar onlara ekstra bir özgüven veya ego gibi şeyler katar diye de düşünüyorum.
Hiç bişey olmaz. Sen de haklısın detayda. Lakin insan kendini sevdikçe, iyi insanlar elinde büyüyüp, iyi insanlarla karşılaştıkça özgüvenine yenilmez. İradesini kontrol altına aldıkça dış güzelliği neymiş ne değilmiş takılmaz diye düşünüyorum. Yanında kimse yoksa onu anlayayabilecek o zaman güzelliği ile övünenlere özenir ve kendini yanlız çürümüş portakalın kabuğu hisseder. Hiç böyle şeylere gerek yok. Kendini sevsin, gerisi gelir.👍😊
Bence olumsuz etkileme ihtimali daha ağır basıyor. Tabi kişiden kişiye göre değişebilecek bir durum bu. Kiminin bir tarafı kalkar kendini vazgeçilmez sanabilir.
Genelde kendisini beğenmeyen güzel olmadığını düşünen insanlar karakter ile kendilerini sevdirmeye çalışırlar yani daha iyi huylu olurlar. Bazen çok güzel olduğunu düşünen insanlarda senin dediğin gibi ego olayı olabiliyor. Ama bu durum her insanda aynı olmaz tabi :)
İnsanın kendine olan güveni artar, sıkıntı yapmaz reddedilse bile kafaya takmaz.. Ortamlarda dikakt çeker, bir cafeye gittiği zaman kızlar ona bakıp konuşurlar.. Yani güzel şeydir yakışıklı olmak.. ;)
En İyi Cevaplar