Ben kaslı erkek sevmiyorum diyen kadının IQ seviyesi ayakkabı numarasıyla bir olup, mantığı yoktur. Kaslı erkek illa vücut şampiyonu olmas ve hayvan gibi olmasıı gerekmiyor fit düzgün vücutlu erkekte kaslı erkek sayılır Hangi beyine dayanarak kaslı fit erkek sevmiyorum diyebilir bir insan Bir kadının ben uzun bacaklı düz karınlı ince belli olmak istemem demesi kadar saçma birşey bu, fitliği kim istemez? Gerçi Türk kızlarının beyni sulanmış göbekli heriflerin paralarından alışmışlar göbeğe orası ayrı. Ha birde Türk kızları erkekten anlamıyor bunu iyi bilin Daha düne kadar babyface sinek kaydı traş olan erkek diye ölüyorlardı, şimdi çıkmış sakalsız erkek, erkek değildir diyorlar, Rus kadınları sakallı Türk erkeklerini götürünce gözleri açıldı. Ayrıca kaslı olmakla makyajlı olmak ayrı şeyler, kas insanın genetiğinde var, makyaj ise genetikle alakalı olmayan dış etken
sonuçta dünyada herkes kaslı veya slikonlu güzel değil. popüler kültürün insanlar üzerindeki beğeni algısı bu sadece. sonuçta babanız kaslı birisimi, değil. e anneniz manken mi, değil. ama evliler dimi. ve birbirlerini seviyorlar. çoğu kişi dış görünüş önemli değil der. ama davranışları tam tersini yansıtır. 80'lerde balık etli kadınlar çok beğeni toplardı. şimdi silikonlular. algıya kapıldığımız çok açık. insan çeşitliliği bence mucizevi bir şey. bunun farkına varmalıyız.
Benim anlamadığım şey “doğal kadın sevmek” ya da “kassız erkek sevmek” marifet mi? Neden insan sevmediği bir şeye seviyorum der? Şahsen ben erkek arkadaşımın ya da kocamın kaslı olmasını isterim. Kassız olması problem mi? Tabiki değil. Samimiyetsizliğe gerek yok 😂
Kas gereksiz diyen kadın abi. Çünkü erkeklerin %50 zi doğal severim diyip yalan söylerken emşn olun %50 doğru bir şekilde doğal seviyorum diyo. Ama kas sevmiyorum diyen %40 lık kadın dilimide kesinlikle yalan söylüyordur. Şimdi allah var bende kas dan çok, göt göbek var, ben bile kıskanıyorum herifleri. Kızlarmı istemiycek kaslı erkekleri? Hadi ordannn :)
Gerçekten doğal seven var kadınlardan. Öte yandan kas gereksiz diyenlerin çoğu fit ve kaslı erkekleri bence beğeniyor ama sahip olmak düşük bir ihtimal gözüyle baktığıdan brnce gereksizdir iyy csnim o kadar kadta fazla ne o öyle vs diyor. Araştırmalar ortada dünyadaki erkeklerin sadece yuzde 14'ü fit vucuds sahipmiş. Kızların çok azı öyle sevgili bulabilir. Benim bu tip ve para ile on numara bes yıldız kiz bulabilmen gibi düşük ihtimal Kadınların kas sevmem demesi hiç samimi degil özetle...😉
Samimiyetsizlikle ölçemezsin bunu. Ama haksizsin diyemem cunku yasadigimiz bu devirde kimin gervekten ne dusundugunu asla bilemeyiz mesela bana gore makyaj gereksiz ve kadin dogalliyla guzek desem bana inanmayacaksin bana gore oyle veya boyle. On yargi bu da bizi bu duruma dusurenlere hesap sorulmali
Bu sizin fitten ne anladığıniza göre değişir vücutta yağ olmaması sadece vücudun düz olmasına yarar ama yağlar gittiğinde kas yapısı çok küçük kalacağından dolayı erkeğin kolları bacakları yağsız ama incecik görünecek kendimden biliyorum benim yağ oranım %7.32 cıktı en son olcturdugumde ama kollarım bacaklarım incecik kaldı. Mecburen bodybuildinge başlamak zorunda kaldım
@rdy2d Kaslı diye tabir ettiğimiz vücut görselde ki gibi. Ben fitlikten hoşlanıyorum. Her insanda yağ ve kas var. Kassız insan yok sadece oran değişiyor kişiden kişiye. galeri14.uludagsozluk.com/864/_1398991_m.jpg
Bütün erkekler doğal severim der ama reelde bol makyajlı kız peşinden koşar. En yakın erkek arkadaşım tarafından dahi makyaj yap baskılarını yaşamış biriyim ona ne oluyorsa neyse artık arkadasim değil.
Doğal severim diyen erkek. Makyaja tü kaka diyip gayet belirgin makyaj yapan kadınlara salya akıtmalarını zaten geçtim de, çoğu doğalın gerçekte ne olduğunu bile bilmez. Kadınlar en azından kaslı ile kassız ayrımını yapabiliyor lol.
Bence ikisininde hür iradesi yargilamak bize düşmez Ayrica bencede dogal guzellik daha önemli makyaj falan tamam ama o yapmacik tavirlar falan cok itici Hele kas yapiyorum sanip kasila kasila yürüyen arkadaslar daha fena
Bence ikiside samimi değil. Erkek boyalı alımlı kadına yönelir. Kadında kas sevmem der ama gördükleri yerde kesmesini biliyorlar. Hii benmi aşırıya kaçmadan dogala yakın kişiler ilgimi ceker. boya küpleri itici geliyor
Doğal Severim diyen Erkek kesinlikle daha samimiyetsizdir. Bakımsız olduğun an gözü dışarı bakar. Sadece Makyajdan güzel olan bir Kadın’ı görünce ağızlarının suyu akar. Sonrada derler Bon doğol sovorom. B** seversin Doğal
Ikisi de samimiyetsiz. Erkekler ben doğal severim diyor yanlarında hep boya küpü kızlar gezdiriyorlar. Çakma sarı görünce dipleri düşüyor. Kaslı erkek sevmiyorum diyen kadınlar da nedense kaslı erkeklere bayılıyorlar 😂 garip ya 😂
Kas gereksiz diyen kadın, doğal olmaktan yana olan erkekten samimiyetsizdir. Kas vücudun ilk şekil aldığı halin yansımasıdır, doğallık tabi ki sevilebilir fakat kasları olmayan bir erkeğin sevilmesi ihtimali günümüzde düşüktür.
Samimiyetsiz değil de, farklı diyelim biz ona. Bir yığın makyajı yüzüne gömüp güzelleşen ama cildini de mahveden kızlardansa, doğal olmaları en güzeli. Kas gereksiz diyen kadına da, sevmiyor olabilir yani neden olmasın?
Bir erkek olarak, kadın diyorum çünkü, ben fit erkek istemeyen diyen çoğu kadın, orda burda fit erkekleri stalklıyor, gözleri onu görüyor bu böyle. (istisnalar kaideyi bozmaz.) fizik her zaman ön plandadır, aslı şöyle, iç güzellik önemli ama kimse fizigini begenmediği kişinin içini beğenmez..
Söyleyene göre değişir. Söyleyen kişi samimiyetsizse görüşü de samimiyetsizdir. Ama gerçekten sözünün eri insanlar da var, haklarını yemeyelim şimdi...
Kas gereksiz diyen kadın! kas güzeldir, seksidir fakat onu aramak için güzel vücudu olan bir kadın olmak gerek, herkese nasip olmaz, bu yüzden de söyleyemezler, aman kas çok itici derler 😊
Kaslı erkekler bana çekici gelmiyor uzun boylu esmer bir erkek daha iyi doğallık konusuna gelirsekte bazı erkekler samimi bazıları ise samimiyetsiz olarak söylüyor
Her ikisinide katılmıyorum, doğal seven erkek olduğu gibi kadınlarda var. Dış görünüş ilgi çeker, karakter bağlar. Dışına bakıp birşey sanılan içine bakılınca boş çıkınca, şutlanir.
Erkek samimiyetsiz tabiki bakımlı kadın gördüklerinde gözlerini alamazlar. Doğal seviyorum diyende kıskanıyordur :) Zaten erkeklerin çoğuda kaslı değil
samimiyetsizlikle ne alakası var. İnsanların zevklerine saygı duymayı öğrenin artık, en samimiyetsiz sizsiniz. Allah allah bende kas sevmem bir çok kız da var benim gibi. Ne boş ve saçma soru
Erkek daha samimiyetsiz çünkğ onların doğaları daha dış görünüş odaklı ama biz sevdikten sonra adamın memelerine yağlı göbeğine bile sarılır mutlu oluruz ya
Bu kas değil tip etkisi. Adam yakışıklı kaslı olmasa da gideri olurdu. Bu şahıs daha kaslı olduğu halde senin görselde ki şahıs kadar kızla tanışamaz çünkü tip zayıf. i.pinimg.com/.../...3b9b05c46c2962f5f57eead65f.jpg
Yanı şunu demeye çalışıyorum bu adamın sadece yüzünü alıp kilolu ya da çok zayıf birine koysan ve yakışıklı mi diye sorsan birçok kişi çıkacaktır değil diyen ama bu şekilde cevap bellidir
ben doğal severim diyen erkek en samimiyetsizidir. kaslı erkek severiz ama sevgılımın kaslı olması şart değil. fakat tüm erkekler bir gösteriş, çekicilik istiyor.
Kas gereksiz diyen kesinlikle samimiyetsiz. Sonuçta erkek kas yaparak göz boyamıyor ve artıdır hem sağlık hem görünüş açısından. Yüzü çirkin bir adam bile kaslı olunca karizmatik oluyor #nohomo
Yüzü çirkin adama gebersem bakmam isterse 1.90 olsun Midesiz değilim o kadar Hergün onun suratina bakicam sonuçta Herkesi kendi gibi zannetmenin de bu kadari Uzun erkek sevmem ben
@Llovveesssll Bırakın Allah aşkına Dwayne Johnson sıska olsaydı bir özelliği kalmazdı, adamın yüzünde özel bir şey var mı? Kendim gibi görmek değil doğrular bunlar, zaten aldığım tepkiler de kanıtı :D
Ben midesiz değilim Sen nereden biliyosun kardesim Herkes kendi kriferinde birini ister Benim boyum 1.61 Doğal olarak kendi boyuma göre yüzu yakışıklı birini isterim Çünkü benim yüzümde cok guzel Anladinmi? 1.90 adam güzel bişey değil itici O ne oyle deve gibi Sirik resmen Normal olması gereken boy 1.80dir
@Llovveesssll Çevremde gördüğüm çiftlerin %80'inde erkek uzun kız kısa abi kardeş gibi el ele geziyorlar, belki bu senin görüşündür bilemem boy konusunda genel bu. Aşırı kas sevilmeyebilir, iticidir doğru ama kas sevmem diyen kıza inanmam, az da olsa kaslı, şekil almış bir vücut arar erkekte.
Ben aramıyorum Bu devirde herkes güzel yakışıklı zaten kardesim Önemli olan karakter Benim için ilk planda olacak olan bu evlenirken Tipede önem verecegim elbet ama gerektiği kadar abartı değil Sevgi olduktan sonra gerisi boş..
Neden samimiyetsiz olaun ki herkez senin gibi düşünmek zpeunda degil Bende dogal seviyorum mesela boya kutusuna banmis sevmiyorum bu samimiyetsizlikmi? Bence sen gereksiz sin
Neden samimiyetsiz olsun herşey bittide.. bir kassız erkek sorun oldu bide doğal kız olmak suç oldu.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bence dogal seven erkek en azindan makyajin kolayca yapilcagini dusunur. Ama kassiz isteyen kadin o kasın kac ayda ciktigindan ya haberi yoktur haberi varsa da buyuk samimiyetsizdir.
En İyi Cevaplar