Çocukken canımız yandığında öpünce geçiyordu, peki sizce şimdi neden geçmiyor?

Bunun sebebi öpünce geçeceğine inanmamız mıydı, yoksa yıllar geçtikçe acılar mı büyüdü?
Güncellemeler
+1 yıl
Bence artık kendimizi kandıramıyoruz, fazla realist olduk hepimiz. O yüzden...
Güncellemeler
+1 yıl
...
Çocukken canımız yandığında öpünce geçiyordu, peki sizce şimdi neden geçmiyor?
Cevapla