Sıradan olmak mı daha iyidir yoksa farklı olmak mı? Siz hangisindensiniz?

Ne olursa olsun "herkes" olunmamalı, her insan kendinde bir farklılık yaratmalı. Sıradan olmayan, farklı insanları severim 😊😊
Bazen farklı insanlar yalnız kalıyor derler, ama olsun. Herkesleşmekten iyidir farklılık :S
Sıradan olmak mı daha iyidir yoksa farklı olmak mı? Siz hangisindensiniz?
Sıradan olmak mı daha iyidir yoksa farklı olmak mı? Siz hangisindensiniz?
Sıradan olmak mı daha iyidir yoksa farklı olmak mı? Siz hangisindensiniz?
Cevapla