Ne olursa olsun "herkes" olunmamalı, her insan kendinde bir farklılık yaratmalı. Sıradan olmayan, farklı insanları severim 😊😊 Bazen farklı insanlar yalnız kalıyor derler, ama olsun. Herkesleşmekten iyidir farklılık :S
Sıradan olmak mı daha iyidir yoksa farklı olmak mı? Siz hangisindensiniz?
Aynen öyle... farklı olunca ilk sizi görürler ve muhtemelen ilk sizi koparırlar. bunu o kadar fazla yaşadımki... Bunca yıllık yaşamımda (36) hiç sıradan olamadım. Sıradan günlük yaşantılar hep basit geldi. Çevremde ona göre orta halli bir çevre olunca hem çocukluğumda hemde gençliğimde çok zorlandım... Sosyalleşmeye başladığımız yaşlarda arkadaşlarım gitar öğrenmeye çalışırken ben bateriye merak sardım. Güldüler... Onlar cafelerde okey oynarken ben bisiklet turlarına çıkardım... Yine gülerlerdi... Eğitime gelince; onlar mühendislik ve öğretmenlik gibi şeyleri hedeflerken, ben okumaktan vazgeçip müzik yapmaya başladım. Aç kalırsın dediler yine güldüler... Hep aynı şeyi duydum yıllarda " lan ne değişik adamsın"... tabi haliyle dikkatlerde üzerimde olurdu. bir yerden biri çıkarılacaksa ilk ben giderdim. Ortama biri fazlaysa ve çağırılmayacaksa o kişi hep ben olurdum... ama napim :) tabiatım böyle :) bunlar gibi binlerce şey... Ama mutluyum :)
Bence sıradan çok insan vardir ve kendilerini farklı zannederler. bizi farklı yapan sey herkes tarafından farkedildiğinde sıradanlıktan uzaklaşmış oluruz bir düşünce, bir yetenek veya görüntü olarak.
Ne siradan, ne farkli olmak icin bir cabam yok.. Orjinalimde neysem oyum.. Kaliplara girmek egreti oluyor ve gorunuyor en sevmedigim seydir bu da.. kendimde de diger insanlarda da...
Herkes farklıdır zaten. Sadece herkes gibi olmaya çalışan bir kalıba girmeye çalışanlar vardır. Yani herkes birisine benzemeye çalışmayıp kendin olursan zaten farklı birisi olursun.
ben farklı oldugumu belli etmemek için her zaman sıradan bir insanmışım gibi davranırım. Neme lazım zambak bahçesinde bir tek gülü gören gelir koparır canını acıtır ve çeker gider.
En İyi Cevaplar