Bir üvey kardeşim olduğunu öğrendim. Ne yapabilirim?

Babamın bir çocuğu var.. Bugün söyledi bana çocuk 13 yasında bizim varlımızı biliyor ama bizim haberimiz hiç yoktu... bizi onla tanıştırıcak nasıl diyim çocuğu tanımak bile istemiyorum ama onla nasıl davranıcamda bilmiyorum ne yapıcam bilmiyorum? napabilirim sizce?
Bir üvey kardeşim olduğunu öğrendim. Ne yapabilirim?
Cevapla