Babamın bir çocuğu var.. Bugün söyledi bana çocuk 13 yasında bizim varlımızı biliyor ama bizim haberimiz hiç yoktu... bizi onla tanıştırıcak nasıl diyim çocuğu tanımak bile istemiyorum ama onla nasıl davranıcamda bilmiyorum ne yapıcam bilmiyorum? napabilirim sizce?
Cevabın nedir?
Cevapla
Seni çok iyi anlıyorum, sonuçta baban anneni aldatmış. Ama kendini o çocuğun yerine koymayı dene. Bak benim bir erkek kardeşim var ve 14 yaşında. Annemle babam ayrı olduğu için babamla görüşmüyoruz. Ben eksikliğini yaşamasam da kardeşim çok fazla yaşıyor. Etrafında babasıyla gezen, oyun oynayan arkadaşlarını gördükçe gelip eve ağlardı. En önemlisi babamın yeni eşini ve çocuklarını internetten takip eder o kadar üzülürdü ki, bize göstermediği sevgiyi onlara gösterdiği için.. Unutma her çocuk anne babasıyla birarada büyümek ister. O da senin kardeşin ve eminim çok yalnız hissediyordur kendini. Onun hiçbir suçu yok, lütfen ona sevgi göster ve sahip çık.
23 Yorumla- +1 yıl
ya canjm kiyamam sana bosver pisliklerinn Allah belasini versin en iyisi yalnizlik
- +1 yıl
ne guzel annen baban bosanmis kafan rahat
Soran+1 yılTeşekkur ederim
En İyi Cevaplar
+1 yılBence güzel bir şey. Bir kardeşin var. Babanı seviyorsan onun bir başka çocuğunu da sevmelisin bence. Sen ne kadar iyi olursan o da o kadar seni ablası olarak görür. Yakın ve samimi sıcak davran. Kıskançlığın lüzumu yok. Adapte ol duruma ve rahat ol tanımaya çalış çocuğu. Hiç olmazsa bir arkadaş olarak düşün belki de çok iyi anlaşırsınız:)
11 Yorumla
Soran+1 yılBabayi sevmek babami sevmiyorum ve nefret etmiyorum sadece aci verdi bize cocugu kiskanmiyorum tanimiyorum ama onuda sevmiyorum cunku onu gorunce babam annemi ihanet etti
- Aile & Toplum konusunda 444 cevap paylaştı.
+1 yılDeğerli kardeşim şöyle söyleyim şimdi ne kadar bir şok halinde olursan ol o sonuçta senin kardeşin ve onun hiçbir suçu yok böyle düşün yani senin kardeşinin wade olsa hiçbir suçu yok o yüzden kardeşine bence kötü davranma üvey de olsa senin kardeşin ve zaten yıllardan beri bir şekilde kendini gizlemiş belki sizle tanışmayı çok arzulamış o yüzden onun bir suçu yok ona iyi davranmazsın
30 Yorumla
ben senin yerinde olsam hic bir sey yapmazdim tek yapacagim sey calisiyorsam herkesten uzak olmak benim icin seni gayet iyi anliyorum benimde baba anne sormaz amcamda buyudum simdi babamin kizlari benle gorusmeye calisiyo kimseyle konusmak gorusmek istemiyorum sace hayatima devam etmek amacim Şu an onlarsiz
214 Yorumla
Soran+1 yılBende oyle yapamiyorum istiyorum bir turlu ozgur olamiyorum
Soran+1 yılIyide sen erkeksin bense kadinim boyle derim hemen beni eve kapatir
Soran+1 yılSen doğu kizlari ozgur oldugunu gordunmu
Soran+1 yılBakalim hayirlisi cok tsk ederim
Soran+1 yılNapalim kaderimizde buda varmis
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
33
Cevap
37Cevap
Kabullenmekten başka çare yok ne onun nede senin suçun yok kardeşin o senin.
12 Yorumla
Soran+1 yılZoruma gidiyor cunku biz hic sevgiyle buyutmedik ama o aksine evet biz hep acilardan buyuduk
+1 yılben çocuk 6 yaşına geldiğinde tanıştım, kabullenmek zor olur ama seversin
14 Yorumla
Soran+1 yılNasil oldu?
- +1 yıl
aynı evde yaşamaya başladık
- +1 yıl
üstelik beni çok seviyor
Soran+1 yılNasil ya sadece ikinizmi?
- Aile & Toplum konusunda 735 cevap paylaştı.
+1 yılSonuçta ikinizin de suçu yok, ve bir şekilde senin kardeşin. Bence önyargılı yaklaşma, belki çook iyi anlaşırsınız 😄
13 Yorumla
Soran+1 yılNe bilim insan o kadar dert yasiyorki sonra hic birsey olmamis gibi onunla konusmak zordur
- +1 yıl
Tabi zordur ama dediğim gibi önyargıya ya da nefrete gerek yok, onun suçu ne ki, dünyaya gelmek mi? Bence tanış, konuş. Ne kaybedersin ki hem 🌼
Soran+1 yılBakalim...
Gizli Üye(30-35)+1 yılZor bir durum, başıma gelmiş olsa hiç tanımak istemem, çocuğun suçu yok belki ama düşüncem böyle. Hatta babamdan bile uzaklaşırdım
11 Yorumla
Soran+1 yılBende oyle yapiyorum Şu an biliyorum Şu an babam farkinda hic onla konusmuyorum konussamda soguk konusuyorum cocugun gunahi yok tamam ama yinede affedemiyorum
Çocuğun günahı yok. Eğer görmek istemiyorsan babanı görme.
10 Yorumla
+1 yılTanımak bile istemiyorum ne saçma cümledir yahu. Senin kanından senin soyundan bir parça o. Ama iyi ama kötü neticede kardeş.
13 Yorumla
Soran+1 yılHic basina gelmemis sen olsan tanisirmiydib
- +1 yıl
Tanışırdım tabii ki. Ne olursa olsun benim kardeşim. Bana ihtiyacı olabilir
Soran+1 yılAma kimse bu kizinda ihtiyac var hic dememisler
+1 yılBence soğuk davranmamaya çalış. Elinden geldiğince olumsuz tepkiler verme. Ona fırsat tanı, bence en kısa sürede gerçek abla kardeş olacaksınız.
20 Yorumla
+1 yılÇocuğun hiçbir suçu yok suçlu baban çocuğu suçlama oluruna bırak her şeyi
12 Yorumla
Soran+1 yılNe bilim zoruma gidiyor anneme nasil yapti ustune anneme hep suclu goruyor ama cocuga hic sevesim yok
- +1 yıl
Önyargılı yaklaşma yeter
+1 yılarkadaşım o çocuğun suçu yok babanın ya da annenin suçu olan mazlum bir çocuğu kırmana incitmene gerek yok beni dinlersen bir kardeş gibi sarıl
18 Yorumla
Soran+1 yılAciyi biz gorduk oda sevgiyi gordu sonra hic birsey olmamis gibi gidiyim sariliymi? Bu hic adalet degil
- +1 yıl
adalet dediğin insanın insana verdiği değer ve sunduğu saygıdır her kesin adaleti vardır ama bir tek doğru yol vardır doğru yol zordur ama gerçektir bana göre sana doğru olan davranış sabırla beklemek duygularına esir olmadan yaşadığın acıları bir kenara bırakıp sevinçleri paylaşarak insan gibi yaşamayı dene
Soran+1 yılBenden bundan sıkıldım hep beklemek sabretmek allah birakmak hep buyukluk benden olsun aci benden olsun ama affetmeyede benden olsun bundanda yoruldum
- +1 yıl
sana dedim demi doğru yol zordur acısı çoktur ama sonu hep mutluluktur sen kafana kötü şeyleri takma sadece insan olmaya gayret et kazanan sen olacaksın sen
Soran+1 yılInşallah
- +1 yıl
sen doğru olanı yap sen doğru ol eğri belasını bulur
Soran+1 yılAmin sagol kardeş
- +1 yıl
sende sağolasın
Sivil hayatta da sevmediğin ama muhatap olmak zorunda kaldığın bir sürü boş adam var kan bağın olan biri hiç değilse bu kadarını hak etmeli !
10 Yorumla
+1 yılBabandan kaynaklı bir durum sonucunda ortaya gelmiş bir durum çocuğun suçu yok bence kardeşin olarak görmeye çalış tanımaya çalış.
10 YorumlaBelki de o kız senin hayatta ki en iyi arkadaşın olur, öm yargılı davranma kızı tanımaya bak kötü bir insansa anlarsın zaten eğer öyleyse ipleme bile
10 YorumlaKızıcaksan babana kız, çocukla tanış o senin öz kardeşin onun bir suçunun olmadığını biliyorsun. Belki tanıdıkça seveceksin
10 YorumlaO çocuğun hiç bir suçu yok ki ona nasıl öz kardeşine davranıyorsan öyle davran
10 Yorumla
+1 yılBilmem benim icin olumsuz bir yani yok. Hatta aksine tanismak ister ve hos karsilardim. Kardesim neticede derdim
20 YorumlaSoğuk kanlı olmakta yarar var. Kendini onun yerine koyarak hareket etmelisin.
10 Yorumla
+1 yılZor bir durum ama inanan çocuğun hiç bir suçu yok ona göre davan
11 Yorumla
+1 yılAman yazik gunah keske benim bir kardesim olsa ve cocuk belki mahcup tanimaya çalış ondan sonra karar ver bence
10 YorumlaAnnenin babanın söylememesinin hıncını üvey kardeşinden çıkarma derim güzel güzel geçinip gidin saygılı olun
00 YorumlaAtsan atılmaz satsan satılmaz kardeşin olduğu gerçeğini de değiştirmez. Kabullenmek en iyisi.
10 Yorumla
+1 yılçocuğun ne suçu var ki sizin de suçunuz olmadığı gibi babanın hatası yapacağın şey kardeşini kabullenmen sahiplenmen
00 YorumlaBenim 3 tane ablam var onlarda üvey, başka kardeşim yok
Sıkıntı olmaz yaşı kaç cinsiyeti ney10 Yorumla
+1 yılSenin bid suçun olmadığı gibi 13 yaşındaki çocuğunda suçu yok. Ya hep ya hiç.
10 YorumlaCocugun hic bir sucu yok bunu anlaman yeterli tepkini babana göster cocuga deyil
10 YorumlaTanış ne olacak. Üvey i sil, kardeşin o. kardešin gibi davran
10 YorumlaBaban anneni aldatmış oluyor bu durumda. Ben olsam tanışmazdım.
20 Yorumla
+1 yılCocugun bir gunahi yok suc babanda tanismalisin sorun olmali senin icin tersleme yeterlidir.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBabadan olan kardeş öz oluyor. Öz kardeşin o iyi davran bence o cocuğun suçu yok ki
10 YorumlaÖnyargı li insan olma bu ne sen istedin nede o zaman neyi sunar hic bilemezsin
10 YorumlaÇocuğun suçu yok , ona karşı davranışın bence iyi olmalı. Babana kız kızacaksan.
00 Yorumla
+1 yıliyyy kizim sakinnn o pi*iii araniza almayin ne kardesi ya
041 Yorumla- +1 yıl
Babası belli neden öylrolsun bence kavramları karıştırmA
- +1 yıl
babasi belliymisss sicimmm o babaya
- +1 yıl
Düzgün konuş belki de öyle bişey yok kız prim için yapıyor o kadar insan merakla yazıyo balsana
- +1 yıl
valla umrumda olmsz oyle baba
- +1 yıl
sensin zilli
- +1 yıl
boksunuz hepiniz bok bok
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
bokk torbalariii
- +1 yıl
ne diyonuz lann
- +1 yıl
malll anan miii
- +1 yıl
kokmuslar
- +1 yıl
bir orospuuu iki piccv
- +1 yıl
anannn miii orospuuu
- +1 yıl
onden arkadan yiyinnm ananinizin gotunu😂
- +1 yıl
aminnn guzell mi ersinnn
- +1 yıl
sokimmm sanaa heee
- +1 yıl
benim sevgilim hic olmadi
- +1 yıl
hepinizi dalgayi aliyom
- +1 yıl
ayrica ben kiz degilimmm
- +1 yıl
20 cm sikimmm var
- +1 yıl
ersinm etigit ikinizii gotten sikmekkk istiyorummm
- +1 yıl
bemnn gayim oglumm
- +1 yıl
ikiniz cok cekici erkeklersinizxx
- +1 yıl
ersinm nerdesin yavrummm
- +1 yıl
ersinn senden asiri derecede hoslandimm gotunu sikipp parcalsmak istiyorummm
- +1 yıl
etifitttyavvrumsen sikimiii agzina alll ersinnn senide gottenn sikimmm
- +1 yıl
ersinnnsikimiii yeeee
- +1 yıl
iyi çocuklar nasil inandilarrr😂😂😂😂
- +1 yıl
😂😂😂😂
- +1 yıl
gotten mi sicmisz
- +1 yıl
seni anan😂😂😂
- +1 yıl
@Ersin__28 sapıkmısın sen adam ol
- +1 yıl
@Ersin__28 edepsizlerle konuşmuyorum
- +1 yıl
@Ersin__28 şerefin kadar konuş
- +1 yıl
@Ersin__28 seninlw değil özelde bu saatten sonra burda da son konuşmamız bb
- +1 yıl
prensez ne oldu ben sana dedimm bunlarre picccc
- +1 yıl
ben sizinn. ne piccc olduhunuxu biliyom yallah
- +1 yıl
ne oldu😂😂
+1 yılCocugu tanimak neden istemiyorsun? Korkma yemez seni
01 Yorumla
Soran+1 yılKorkma meselesi degil
Gizli Üye(30-35)+1 yılO çocuğun hiçbi suçu yok o yüzden zpr olsa da iyi davran ona
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBabaninsa öz kardeşin anneninse üvey 😊 ve senin öz kardeşin tanı tabiki
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 489 cevap paylaştı. Çocuk babandansa o senin öz kardeşin
17 Yorumla
Soran+1 yılAma benim icin uvey
Soran+1 yılZaten biliyor ben onu hic sevmedim ki ona allaha biraktim
Soran+1 yılYapicam ama zor olucak fazla yakin olamam
Soran+1 yılHaklisin
Kuzu olmuş olan neden görmemkistemeyeceksin ki çocuğun nee günahı var.
00 Yorumla
+1 yılİstemiyorsun da o çocuğun ne günahı var?
16 Yorumla
Soran+1 yılYa bizim ne gunahimiz vardi?
- +1 yıl
Suçu çocukta arama bence.
Soran+1 yılSadece allaha birakiyorum
- +1 yıl
Haksızlık ediyorsun bence tanımaya sevmeye çalış.
Soran+1 yılDenerim inşallah
- +1 yıl
Dene tabi.
Sonuçta kardeşin yakınlaşmaya çalış
15 Yorumla
Soran+1 yılO kadar kolay degil..
Soran+1 yılVar annem vefat etti
Soran+1 yılEvet ama hep guclu olmaya calistim ama bu olay kabulenmek bana zor geliyor
+1 yılsenin üvey kardesindir tanimani tembih ederim tani bak durum naisl olacak onun sucu yoktur
00 Yorumla
+1 yılZor durum ama alışmaya çalış
10 YorumlaÇocuğun bir suçu yok kötülük etmeyin
11 Yorumla
Soran+1 yılEtmiyorum ama sevmiyorum onu
+1 yılÇocuğun bir suçu yok bence kötü davranma ona.
10 YorumlaSana bir mirasçı daha çıktı
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,1b cevap paylaştı.
+1 yılZor bir durum ama o çocuğun bir suçu yok.
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılTroll sun ama yapılacak ne var ki
11 Yorumla- +1 yıl
Ben de öyle düşündüm
Bn çook sinirlenirdm kabul etmem asla
02 Yorumla
Soran+1 yılZor gercekten
+1 yılHayatina devam edeceksin
10 Yorumlaoyle deme üvey kardeş iyidir
10 Yorumla
+1 yılAllah muhabbetinizi arttırsın
10 Yorumla
+1 yılKardeştir bagriniza basacaksiniz tabi
00 Yorumlatanışmazdım ben olsam heralde
20 YorumlaVartolu Saadettin degildir insallah
10 Yorumla
+1 yılÇocuğun hiç bir suçu yok bunu unutma
30 Yorumla
+1 yılılımlı ol önyargıyla yaklaşma
00 Yorumla
+1 yılKardesin! Tanis
10 Yorumlaolumlu yaklas napalim küçük cocuk
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılkardeşin o da senin gayet normal davran
10 YorumlaBen olsam dediğimi yaptırırdım
00 YorumlaCocugun ne günahı var?
O yüzden iyi davran..10 YorumlaTanımaktan zarar gelmez 😏
01 Yorumla- +1 yıl
Gelir
- Devamını Gör (10)
Devamını Gör(55)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar