Dürüstlük, samimiyet, iyi niyet, mütevazilik, yardımseverlik, sadakat, ciddiyet, espiri yeteneği... İnsanda en çok hangi karakter özelliğini arıyorsunuz?
Tanıştığınız insanlarda aradığınız en önemli karakter özelliği nedir?
İnsan bu efenim; kendini ne kadar süslü yalanlar arkasına, iyi insan rollerine girip saklasa da içindeki o doyumsuz his açlığını ancak ve ancak sadece perdeleyebiliyor 😊
Bu özelliklerin hepsine sahip olsak da o kişi bize ısınmadıysa “Şu özellik yok sende” der yine olmaz. 😊
Belirttiğiniz erdemlerin hiçbirine sahip olmayıp o kişiye ısındıysa da bu sefer o kişi ne yaparsa yapsın güzel gelir 😊
İki durumdaki insan tipi de belirli bir süre sonra zarar görmekte; hem kalbi, hem ruhu, hem düşünceleri...
Yaşadım, gördüm, deneyimledim 😊
O yüzden kendimiz olup, bizim karakteristik özelliğimize uygun olan, onları sevenler ile ilerlemeliyiz diye düşünmekteyim 😊
Günaydın. Bunu çok düşünmüşümdür. Ancak tek bir şey yeterli olmuyor. Belki hepsi aynı anda bir insanda olmayabilir ki bu çok normal. Tek başına iyi niyetli olması, tek başına dürüst olması, tek başına espri yeteneği olması sanki bir insanın bir kolunun bir gözünün olmaması gibi geliyor bana. Öylede yaşanır mı, yaşanır ama hep eksik. O yüzden sadece tek bir vasıf söylenmesi gerekiyorsa kadın içinde erkek içinde sadece İNSAN olsun. Onun içi o kadar dolu ki, tıpkı noel babanın hediye torbası gibi. Hep güzel şeylerle dolu..
İleri görüşlü ve kararlı olması benim için çok önemli çünkü beni tamamlayan bir yapıya sahip olmalı ben kararsız bir bireyim. Ayrıca erkek dik başlı sert mizaçlı olmalı , sadece bana karşı ayrıcılık göstermeli. Bakımlı ve uzun boylu olmalı
En İyi Cevaplar