Kişilik & Karakter konusunda 20,2b cevap paylaştı.
Taşları çekerim gadasi
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Yorumları okuyunca birden gözlerim dolmaya başladı ama kısa sürdü. Bakıyorumda herkes duyar kasmış vs. Peki normalde gerçek hayatta başarılı ve başarı yolunda ilerleyen bir insana belli bir ortamda laf sokmalar, mobbing uygulamalar, onu dışlamalar, moralini bozmaya çalışmalar, kendinize rakip pardon daha doğrusu egonuza rakip görerek onunla savaşmalar vb. bir sürü engeller koyanlarda kimler acaba? Yıllar önce ben lisede iken çok çalışkan, bayağı başarılı bir öğrenciydim. Bütün sınıf bana kötü davranıyordu, beni ötekileştirip, yalnız bırakıyorlardı, sürekli eziyorlardı. Sürekli sürekli her yönden moralimi bozuyorlardı. Sınıf dışından tanımadığım insanlar bile bana mobbing uygulayıp, güzel bir şey yapmaya çalışsam dalga geçiyorlardı, hayallerimin üzerine bok atmalar, kusurlarımı ve zayıf yönlerimi bulmaya çalışıp oradan darbe vurmaya çalışmalar. Peki ya şimdi? Şimdi ne mi oldu? Geçmişe "keşke" dönebilseydim kendime şunları demek isterdim "Sakın onların dediklerini gerçek sayma! Bu yapılanlar tamamiyle bilerek ve bilinçli yapılan fiiller. Onların senin hakkında dediklerini sakın ama sakın önemseme, doğru tutarlı ve gerçek eleştirilere her zaman açık ol, eleştirilere açık ol, bunların üzerinde düşün ve kendini düzelt ama sakın özgüvenini ve kişiliğini zedeleyecek, özsaygını indirecek düşüncelerden uzak dur" demeyi o kadar çok söylemek isterdim ki geri dönüp kendime. Şu an 4 senedir mezun olalı, Üniversite sınavına girmeyi bırak, hazırlanmadım bile. Benim akranlarım çoktan mezun olup iş güç sahibi oldular, ben ise hergün bir odaya kapanıp psikolojik sorunlarla boğuşmakla meşgul olmuş durumdayım. Ailemi, kendimi, zamanımı harcıyorum.
@BeyazSevda :( kızlı erkekli 10-15 kişi durduk yere üzerime geldikleri karanlık günler bile yaşadım. Erkekler bile çok fena, gerçi başarı başarıdır, onları geçmektir, yükseğe çıkanı indirmeye çalışırlar, ve parlayan yıldızı söndürmeye. Onların (karaktersiz ve zayıfların) egolarına darbe vurmaktır. (Egosuz ve kendini bilen yapmaz ama çok az insan var). Şu an ne oldu? Durdum ve vazgeçtim hayattan. Pes ettim 😭 gözlerim dolmaya başladı. Durdum peki ne oldu? Duranı geçerler.
@BeyazSevda Hocalar bile bana gıcık ve kıl davranıyorlardı. Hocalar bile bana soğuktu ve cephe alıyorlardı. Bir şey diyemezdim ki. Aslında genelde kadın hocalar böyleydi, erkek hocalar aksine çok iyiydiler. Gıcık birisi hocaya bir şey sorunca hoca güler yüzle, büyük bir hevesle onun sorusunu cevaplandırırdı. Ben sorduğumda kaale almazlar, tersler gibi yaparlardı, gözlerini devirerek cevap verirlerdi. Neyse uzatmayayım
ben benim önüme konanları almaktan kimsenin yoluna bakmaya fırsat da bulamadım niyet de etmedim kadın ırkının yavşayıp avans verdikleri berkecanlar asfaltta ayakkabı ile koşarken ben hep kumda yalın ayak koşarak tur bindirdim gavatlara ve onlara yavşayan gahpelere...
Hayatım boyunca hiç kıskanmadım ki. Hayat yüzme yarışı gibi, herkes kendi kulavarında. Sen kendin için bir şeyler yapmıyorsan yapanlara ne diye engel olacaksın ki. Halbuki o emeği ve zamanı kendine harcasan çok daha iyi bir hayatın olur.
En İyi Cevaplar