22 yaşındayım ve ailem ehliyet almama izin vermiyor. Sizce bunun nedeni ne?

Anneannemlerle yaşıyoruz. Babam vefat etti. Elalemin 18 yaşında ehliyeti var. Benim neden yok anlamıyorum. Anneannemler bana bir çok konuda destek oluyorlar ama bu konuda olmuyorlar. Ehliyet kursuna yazdırmıyorlar. Okulum var diye ben de çalışamıyorum çünkü günde 13 saat okuldayım. Bugün anneannemlerle kavga ettim. Bana biz malımızı sana yapmadık deidler. Oğlunuza sağladığınız imkanı bana sağlamadığınız için ölürsünüz inşallah dedim ve çıktım. Ne düşünüyorsunuz?
22 yaşındayım ve ailem ehliyet almama izin vermiyor. Sizce bunun nedeni ne?
Cevapla