Herkesten hoşlanılabilir. Ama sevmek başka. Her insanı sevemezsin. Burada yok ama saygı daha da başka. Hoşlanırsın, seversin biraz da ama saygı duyman kolay değildir.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
senden hoşlanıyorum diyen kişiden uzak durun. yarın kaza geçirirsin yüzünde değişiklikler olur fiziğinde değişiklikler olur senden uzaklaşır o
En İyi Cevaplar