Ben geçmişe çok önem veriyorum. Karşımdaki insan eğer geçmişte ciddi hatalar yaptıysa o kişinin tekrar aynı hataları tekrarlayabileceğini düşünüp ondan soğuyorum ve bu ışık hızında gerçekleşiyor


İnsanlar hatalarından ders çıkararak yola devam eder. ve hata yapmayan insan hiçbirşey öğrenmemiş insandır. önemli olan nasıl yol kattetiği ve ne yönde ilerlediği. şans veririm ama şu nokta çok önemli geçmişinde yaptığı hatayı bana tekrarlarsa affı olmaz 😊
Bu geçmişe takılı kalmak değil ki, analiz yeteneğinin güçlü olmasıdır.
Bazen ben de çok takılıp kalabiliyorum geçmişe ama o zamanlar göremediğim bazı şeyleri daha fazla düşününce görme & anlama fırsatım oluyor. Bu yönden bakarsak iyi.
Bu gun ulkenin sorunu bu gecmisi unutmak. Insan yaptigi hatalari duvarina asmali ki gelecegini kazansin. Namuslu ve ahlakli yasayanlar gecmisinden utanmaz.
Cevap
40Cevap
ben gecmise takili kalmam bir sans veririm sansini iyi kullanmassa bidaha sans vermem (bunu 11 yasindaki kuzenimdedi birlikte cevap veriyoruz)
bende sans vermem yapan bidaha yapar direk sogurum yapan bidaha yapar
Ne kadar takmasamda unutulmayan zoruna giden birşeyler vardır elbet!
Hiç takılı kalmam. Tabi, yapılan büyük hataları, bazılarının ihanetlerini vs. asla unutmam.
Benim icinde onemli gecmisi duzgun olan bir ksiye daha cabuk kanim isinir
Geçmişe takılı kalmayacaksak aldatanı da affedelim o zaman
Gecmis insaninn degeri ve tecrubesi ve yasanmışlığı yani gercegidir silemezsin izmirli silsende ancak gendini kandirirsin derim
Ben de diyorum babannemden kalan şeyler tavan arasında niye bu kadar tozlanıyor diye
üfliyim mi harbiden?
tozlar kalkınca boğulurum be abla.
Sürekli geçmişi düşünen geleceğe bakamaz. Karşımdaki sürekli bahsediyorsa silerim hayatımdan. Benim için de gecerli
Belli bir döneme kadar üflemeyi başaramadım. Şimdi ise süper üflüyorum. Geçmişten aldığım tek şey tecrübe..
Geçmişe çok takıntılı olursan bugünü ve yarını yaşayamazsın
geçmiş geleceğin aynasıdır da derler;yeteri kadar takılmaya çalışıyorum
Geçmiş senin künyendir nereye gitsen götürürsün.
Bir Dost.
Cevap veriyorum zamanla herşey geçer diyen akıllılara; "geçen tek şey zamandır anlayan, anlatsın anlamayanlara. Demiş Cemal Süreyya üstad :)
Nasıl geçmiş varsa üflemek de yetmiyor anasını satıyım. Fırtına kopsa işlemez
Kendi geçmişime takılıp geçmişimle yaşamıyorum ama karsı tarafın geçmişi beni çok ilgilendiriyor
Ben çook takılırım geçmişte yapılan kötükler yine tekrarlanır..😉
Geçmişimle yaşıyorum o yüzden hayata aynı hatayı yapmaya yer yok..
Ben takılmam insanlar hata yapabilir önemli olan bunu tekrarlamamak
Nereye yazacağımı bilemedim ama yeni profilin de çok güzel olmuş 😄
Bende takılirdim ama karsi tarafin toyluguna filan verirdim bunun icin ondan hesap sormak aptalca olurda kumse mukemmel kusursuz degildir her insanin hatasi olur onemli olan ders cikarip bu hatalari tekrarlamamak
Geçmişimi unutmam hep ders alırım takılı da kalmam şu an yaşamıma ana bakarım.
Bazen geçmiş peşimi bırakmıyor eski aşklar kayıplar vs yoruluyorum.
Geçmişe mazi skm. ee Gazi derler ama ben pek geçmişi umursamam bana karşı da yapılmasını hoş görmem
Bazen fazlasıyla takılırım keşke o kadar basit olsa
geçmişini bilmeyen anını anlaayamaz, anını bilmeyen geleceği kurguluyamaz
Çok güzel soru olmuş. O kadar takılı kalıyorum ki geleceğin hesabını yapacak zaman bile kalmıyor
Hiç umrumda olmaz. Geçmiş geçmiştir önüme bakarım.
Artık umursayamıyorum ki bir şeyi.
Olması gerektiği kadar takıntılıyım
bu ateş üflemekle sönmez.
Pek takılı kalmam. Geleceğe bakarım.
O tozu üfleyince rüzgar gözüme sokuyor
Hiç takılmam. (Aslında deli gibi takıyor)
Ani yasayin bosverin gelecegi gecmisi
Geçmişte yasadiklarima bağlı
Pek takılı kaldığım söylenemez.
Artik takili kalmiyorum.
Her zaman bir yerlerde canlanır hatıralar
Detayın aynısı.
Üfledim gitti.
Kurtulamadım etkisinden
"Geçmişi geçmişte bırakır srkamı dönmem yoluma bakarım hayatım rayında gider"
Neler yaşadığıma bağlı.
baya ya durup durup aklima gelir bazen
Çok takılı kalırım :(
Unutkanım, istesem de takılı kalamıyorum
bazen Geçmişi üflesende gitmiyor
Çok takıyorum.
Tarih mezunuyum😁
Pek takılı kaldığım söylenemez.
Çok takılı kalırım.
Sanırım hiç takılmam
Pek takılmam
aynen
Üflüyorum
Çoğu zaman
Toz olmadan üflerim.
Ben saplanırım
Takılı kalmam.
takılı kalmam ki
Hicc
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar