Sizi yaralayan insanlardan intikam alıyor musunuz? Canınızı çokça yakan bir insanın, siz de canını yakar mısınız? #Mireya#CanınızıYakanınCanınıYakarMısınız Hashtag’e bakın, benden semt çocuğu olurmuş.
Canınızı çokça yakan bir insanın, siz de canını yakar mısınız?
Biri benim canımı yakmışsa aklınca, ağır sözler eder sonra sen kaşındın diye bakış atar. Bende gülümserim. Sonra ürkütücü bir sessizliğe bürünürüm. Ne derse evet haklısın diye sözünü keserim. Tabi kardeşim ben akılsızım sen haklısın. Bir süre sonra başlar, yav aslında sen o kadar haksız sayılmazsın diye. Yok yok derim sen haklısın. Sonra bana der ki, sen %100 haklısın. Bunu deneyin muhteşem garanti sonuç😃
İntikam bana göre değildir. Canımı yakmışsa ve bana bir yanlış yapmışsa sadece gülümserim. Bu gülümseme ona verebileceğim en iyi cevap ve en iyi tepkidir; bana göre.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Eğer gerçekten kırıldaysam içime kapanırım sinirlendiysem intikam almaya çalışırım ama gerçekten çok üzüldüğüm bir olayda acının ne olduğunu bildiğim icin karsimdaki insana aynı şeyi yaşatmayı istemem Allaha havale ederim
canımı yakmaktan kasıt manevi anlamdaysa ve kadın-erkek ilişkisi ile ilgiliyse HAYIR. Benim canım yansa da karşımdakini incitmem, incitemem. Bu benim yapıma ters. O yoluna , ben yoluma...
Yakmayı çok istesemde yapamam, aklım böyle intikam türü şeylere çalışmıyor. Hem elbet benim canımı yaktıkları gibi kendi canları da yanar. Er ya da geç. İlahi adalet.
Kişilik & Karakter konusunda 18,4b cevap paylaştı.
İnsanlığımızı, iyi insanları aptal olarak gördüğümüzde kaybettik. Artık tokat atılan bir yanağa diğer yanağı çevirmek yok. Can acıtanın canı acımalı. Yoksa kimse iyilikten anlamayacak.
tabiki hayır sonra ondan ne farkım kalır unuturum ve bidaha onla konuşmam
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
bir sene beni sever diye bekledim. sonda bana soylediyi sozle bayagi canimi yakti. intikam almak canini yakmak istedim ama hala daha onu gorunce tek bir gulumsemesi icin dakikalarca onu izliyorum
En İyi Cevaplar