Herkese güvenmek yanlışken hiç kimseye güvenmemek de bir hata mıdır?

Hiçbir kimseye güvenmemek bir tedbir , koruma mekanizması olabilir ama hiç mi güvenilecek biri yok? İnsanların tamamına mı tedbiri uygulamalıyız?

Yani kaybedilen güvenlerle yaşın yanında kuruyu da mı yakmaktır. Yoksa gerçekten güvenilecek insan yok denecek kadar azalmış mıdır?

*Bu soru sadece karşı cinsle ilişkiler açısından değil her konuda genel manada sorulmuştur.
Herkese güvenmek yanlışken hiç kimseye güvenmemek de bir hata mıdır?
Cevapla