Sevdiğiniz insanları kusursuz görüyor musunuz? Sizce çok çok sevdiğimiz insanları kusursuz görmemiz, bir kusur mudur?

#Mireya #KusursuzGörmekKusurMu


Karmaşık sevgi kuramlarımız vardır, kimine göre kusursuzluk iken kime ne göre kusurlu...
O yüzden genel bir şey söylemek zor.
Çoğunlukla bizi gün içinde rahatsız edici davranışları olmayan ve habire -sıradan ve klişe olan- konuşma türleri ile geçirdiğimiz kişileri kusursuz olarak etiketleriz...
Kusursuz görmeyi alışkanlık haline getiren bir insan, herhangi bir sorun ile karşılaştığı zaman o kişiye karşı nasıl davranacağını bilemez.
Evet o insanın hatasını görmek ve onunla bunu konusmak "böyle böyle yapsan daha iyi olur" gibi kendi aranızda muhasebe yapmanız gerekebilir diğer türlü sevgi bitince bütün kötü özellikleri gözünüz önüne gelir çabuk nefret edersiniz ama diğer türlü daha uzun bir şekilde ilişki götürmek mümkündür bence
evet kusurdur.. bunun yerine kusurlari ile kabul edilip sevilmeleri iliskiyi uzun sureli hale getirir
Cevap
40Cevap
Aslında çok severken mükemmel buluyorlar... olan Şeyleri sorunları görmezden gelip öteleyerek...
Sonra sevgi azaldıkça sen değiştin oluyor Aslında değişen o değil sevginin miktarı...
Çok severken mükemmeldi o insan gözünde sevgin azaldıkça gözüne Batmaya başladı hepsi bundan ibaret bence...
bir kör olma hali... bir inkar etme hali...
Evet bence bir kusur...
O kişi tarafından üzülürsen kusur üzülmezsen değildir.
İnsanın kendi kendini kandırmasından başka birşey değildir
Görüyorum şahsen. Sevdiğim insan kusursuzdur. Aslında ben sevince kusursuz oluyorda olabilir. Sevdikten sonra kendimce onu kusursuz yapıyorum. Ay ne biçim görüş oldu bu dhzkznxh
Bence kusurdur, onca insan o görünüşü beğenmezken sen inadına onu harika buluyorsan bu iyi değil çok sevmek Allah'tan başka kimseyi çok sevmemek gerek.
O beni prenses peri sanıyor ne hata yapsam geri sarıyorr😂
Bence değildir, güzel bakan güzel görürmüş derler. Ne mutlu bize ki hala güzel bakabiliyoruz demektir
insan sevdigi zaman toz konduramaz diyen milletten hic bir bok olmaz o yuzden bu ayriliklar
bennn erkek dusmaniyim yasasin erkek dusmanligi####
Neden kusur olsun ki? Birini bukadar cok sevebilmissen eger şanslısın demektir
kesinlikle. kusuru görmemezlikten gelmemelisin, bununla yaşamayı öğrenmelisin.
Evet karşındakini kusursuz görmek ona çok büyük bir sorumluluk yükleyerek piskolojik olarak taciz etmekmiş.
İnsanların sevdiklerini kusursuz görmesi bir kusur değil Aşk tır...
Kusur görmüyorsan, kusursuz dersin. Tabi seven insan biraz daha kusursuz görür.
Sevdiğim insanları kusursuz görmüyorum ve evet insanların sevdiklerini kusursuz görmesi kusurdur.
Hayır, kusur değildir tabiki de. Olması gereken şey odur zaten.
Yoo kusurlarıni da görürüm. Kimseye Tanrı muamelesi yapmam. Ama ona hayran olucak kadar çok severim.
Kusursuz görüyorum evet. Kusur olduğunu sanmıyorum.
sevdiğimizin kücücük bir hatasını deve yaptıran, sen bunu nasıl yaparsın die yargıladığımız, hatasız kul olmaz deyimini unutturan durumdur.
kusursuzluktan değil aşıktır insan sevdikten sonra her türlü kusuru bile kusursuz görür
Bir kadın illa kusur görür kusursuzluk diye bişey yoktur sadece çok sevdiğinden örter kusurları..
Kusursuz gormem kusurlarini gormezden gelirim sevdigim surece
Kusur değildir. Kaliteli bir kişilik göstergesidir. Tabi her insanın kusuru vardır.
Kusursuz görmüyorum aslında sadece kusurları bile onu daha fazla sevmemi sağlıyo bunun sonucunda da daha çok üzülüyorum sonradan tabi
Kusursuz insan göster bana.. kusurlarıyla sevmek, sevişmek en büyük hazlardan biri..
Kusursuz görmek bir zaaftır. Sevdiğim insanları kusursuz olarak nitelendirmem.
Tam tersi insan sevdiğinin kusurlarını çok görüyor. Kusursuz olsun diye çok eleştiriyor.
bazen öyle bir şey oluyor ki insanın gözü kusurları bile güzel bir davranışmış gibi görüyor
buna olduğu gibi kabul etmek deniyor
Bence kusursuz görmüyordur kusurlarını bile bile seviyordur sadece bu
Zarari sadece kendine olan bir kusurdur
Hiç kimse bulunmaz hint kumaşı değildir
Her insan kusurludur. Gerçekçi bakılması gerekir
Büyük bir kusurdur hemde.
Evet bir kusur, sonra fark ediyorsun.
Kendi kendilerine oluşturdukları bir zaaftır
Beni sevenlerde veni kusursuz görüyormu acaba
Aşkın gözü kördür derler
Kusur değildir, aşktır
Evet kusurlar gorulmesede zarar verir.
Sevmek, kusurları ile sevmektir.
Kusura değil, içgüdüsel bir şeydir.
#devilschild
Evet ben kusur. Kusursuz insan yoktur.
Oldugu gibi kabul etmek iyidir kusuruz yok zaten
Bu bağlılıktir duygudur
Kusursuz görmem, kusurlarını daha çok severim..
Kusur değil ama ne bilmiyorum
Kusurlarını görmemesi kusur bence.
büyük bir hatadır..
o yapmaz demek..
Kusursuz insan yoktur
Kusurdur diye düşünüyorum.
Hayır değildir. Ancak yanılmalara neden olur.
Kusur değil ama aşkın gözü Kördür
Herkesin bir kusuru vardır
Kusurdur kesinlikle
Evet
Degil benc2
Kusur aslında neyse o şekilde görmeliyiz
Hayir
Kesinlikle bebisim
Kusurdur.
Kendilerine haksızlıktır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar