
Başta bir insana içim ısınmazsa, değil ağzıyla kuş tutmak poposuyla timsah yakalasa yine de değişmez hislerim.
Istisnalar var mıdır? Insan bazen yanılabilir mi?
#gülümsebee

İstisnalar var. Tipe bak birde gelmiş hava atıyor modelistim falan filan diye yaşlı bunak karı diye kızın arkasından atıp tutmuştum içimde. Sonra tanıştık 1.5 yıl arkadaş kaldık. Gerçekten en iyi arkadaşlarımdan biriydi. Saçma sapan bir muhabbet yüzünden görüşmeyi bıraktık. Özlemiyorum desem yalan olur : )
Oldu..
Hislerime güvenirim ama istisnalar olabilir çünkü bazı insanlar ikiyüzlülük rollerini kendilerinde çok içselleştirmiş dikkat etmek gerek
Negatif hissetimse bu hiç değişmez. Yanilmadimda benim isindiklarim beni yanıltmasın. Insallah.
Cevap
46Cevap
O konuda hic yanilmadim.. Kalbimin isinmadigina hic isinamadim..
Evet oldu ve biliyordum diye kendimi tebrik ettim. Bazen de yanılma oluyor tabi önyargı sayesinde yanılma olmuyor değil.
Benim icim isinmiyosa zaten o an ikinci kez görüşme muhabbeti diye bı olay olmuyor. Direk irtibatı keserim
Böyle kalbimin ısınmadığı bir kişiyle sohbet edince, sevmeye başlasam bile rahatsız edici davranışlarından dolayı o kişiden gıcık kaptım.
Hislerime güvenirim ki zaten şimdiye kadar hiç haksız çıkmadı o yüzden başta ısınamadıysam sonra da ısınamam
Tam tersi oluyor genelde.
Çok güzel huylu, candan bir insan olarak tanıyorum ama zamanla eşoleşek olduklarını görüyorum.
@aşka_bağlı resim sana birşey çağrıştırıyor mu 😏😂
Yoo anlatirmisin 😂😂😂
Hayır, olmadı. Bir kere ısınamadığım kimseye daha sonra ısınamam.
6. Hissim kuvvetlidir kalbim ısınmadigi halde bir diyaloğum varsa ilerde mutlaka bir pislik çıkar
Çok nadir ama genelde kalbim ısınmadıysa altından bişey çıkar yanılmam
ben istisnaya rastlamadım ısınmadıysam sonradan mutlaka pürüz çıkmıştır
Kalbim kimseye ısınmaz benim. O sebeple olmadı, olmayacak. Her gelene yer verseydik, ohoo!
Hiç olmadı, düşündüğümden daha beter çıktı hepsi :)
Kalbim ısınmıyorsa ömrü billah ısınmaz bendeki öyle.
Yemin ederim içimin ısınmadığı her kişi bana karşı bir halt yedi...
Yanılmadım.
Hep haklı çıkıp aferin kendime dedim 😂
İcimizin isindigi insanlar bizi daha çok yanılttı doğrusunu söylemek gerekirse.
Ben hiç yanılmadım bugüne dek o yüzden fikrim sabit ısınamadıysam bitmiştir
Kesin ve net güzel bir duruş
Oldu ogün bugündür kimsenin tipine kıyafetine bakıp yargılamam
Neah, ilk izlenim önemli. Sonradan sevmem mümkün değil. Çaba da sarfetmem
Ben hiç yanılmadım onu biliyorum da gerisini bilemem
İstisnalar kaideyi bozar. Baştan ısınmadıysam, sonrası ile ilgilenmem. Hissiyatlarımın yanılma payı yoktur.
Kesinlikle işe girerken bir ablaya karsı önyargılu idim anlaşamam dedim tanıdıkça çok sevdim
Önyargılarım hep çıkar keşke hep bağlı kalsam. Sabit fikirli olmamanın acısını çekiyorum.😂
Başta bir soğukluk iticilik seziyorsam bu hep devam eder
Kızların hepsı ınkar edıyor sonra bırda aglıyolar adam bana sunu yaptı bunu yaptı😀
Kesinlikle bende de durum aynı ya çok mu on yargiliyim ne :)
Önyargı değil aslında insan hissediyor. Ki yanılmıyor da.
Kesinlikle öyle.
Göz yanılır akıl yanılır da kalp yanılmaz mı en çok kalbin yanılır yanılmasa kırılır mı tersi de olabilir
Yanılmam hiçbir zaman.
Eğer gerçekten sevemediysem sevmiyorum onda bir şey oluyor benim hoşuma gitmeyen
Kalbimin isinmadgi kisiler dusundugum sonucu verdiler hep zarar
Benim kalbim ısınmıyorsa o insanla muhattap olmam şahsen zorlamanın anlamı yok.
Içim ısındığı insanlar beni yaniltiyor genelde..
Valla olmadı be. Bunu iyice anladım...
çok olmuştur derhal terk etmişimdir
Evet. Bugün çok şaşırttı pişman olmak üzereyim.
Çok nadir oldu , evet.
Olmadı 7 ci hissim sağlam
En iyi dostluklar kavgayla başlar
Önyargılı birisi değilimdir
Kalbimin ısınmadığı insanlar beni hiç yanıltmadı.
Hiç yanılmadım bu konuda
Çok oldu. önyargı ile yaklaşmamak gerekiyor
Evet oldu ama çok güzel oldu ❤️
Kalbim isinmadiysa isinmaz
Sezgilerimde yanılmam..
Olmadı.
#devilschild
Eskiden yanılma oluyoduda artık olmuyo
Olmadı ne yazık ki.😁
Olmadı, ısınmayınca ısınmıyor. :):
Sevmediysen mutlaka vardır onda bişeyler
Bir insana güvenmeye başlarsam güvenini kazanırım
Elbette oldu insanız sonuçta
Yanıltmadıgı olmadı kı
Herkese hak ettigi kadarri
Başlangıçta ısınamaz isem devamı gelmez.
Yok anam yanıltmıyor hiçbiri
Olmadı çıktı hep bir bokluk
Olmuştur ama nadiren.
Olmadi içgüdülerim beni yaniltmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar