Acılar bir gün geçiyorsa eğer her şey bitiyorsa en sonunda, insan neden acılarıyla yaşamayı kabullenmek yerine isyan eder?

Acılar bir gün geçiyorsa eğer her şey bitiyorsa en sonunda, insan neden acılarıyla yaşamayı kabullenmek yerine isyan eder?
herkesin kendince yaşadığı acılar vardır bu hayatta..
Kimisi sevdiklerini kaybeder
kimisi aşk acısı çeker..
Kimisi hırsının acısını çeker..
Velhasıl herkesin bir acısı vardır ama büyük ama küçük..

En ufak bir acıda insanlar hemen isyan moduna geçer sanır ki dünyadaki en büyük acıyı o yaşıyor o şekilde yaşar o şekilde davranır sürekli şikayet eder..
Ama zamanla her acı geçiyorsa insan acılarıyla yaşamakta neden zorlanır..
Siz acılarınızla yaşamayı becerebiliyor musunuz?



#DengesizBirAdam
Acılar bir gün geçiyorsa eğer her şey bitiyorsa en sonunda, insan neden acılarıyla yaşamayı kabullenmek yerine isyan eder?
Cevapla