Eşimin ailesi doğulu ve erkek bebek istiyorlar benim ise kızım olucak söylemeli miyim bunu onlara?

hamile kalmadan önceleri bile kaynanam insallah erkek dogurursun diyordu sureklide deyip duruyor bu ailede herkes erkek seviyor ve istiyor kizi olanlara veya kic torunlarina eksikmis gibi davraniyorlar. bu durum beni uzuyor 5 ay kaldi sayilir dogumuma doguncami söylemeliyim simdimi simdi söylesem belki bir umut Allah erkek verir insallah demesinden kurtulurum her söyleyisinde beddua ediyor sanki bana cunki Allahtan hep hayirlisini istedim ben erkegi kizimi olur demedim ama bunlar böyle iste :(
Eşimin ailesi doğulu ve erkek bebek istiyorlar benim ise kızım olucak söylemeli miyim bunu onlara?
Cevapla