-Zor zamanlardan geçtiğinizi bile bile size sırtını dönen insanlar oldu mu hayatınızda?

#GöktenDüşenAşk #Yüzüstübırakmak


1 defa kaldım oda yetti bana o günden beri kmseye ihtiyaç duymadım şuana kadar yani hep mesafeliyim insanlara karşı en iyisi böyle galiba
Maalesef oldu.
Evet, gittiler. Beni bırakmaz dediğim insanlar beni bırakıp gitti en acısı buydu zaten.
Ona ihtiyaç duyarak aptallık etmiştim.
Cevap
12Cevap
14 yıl önceydi hatırlaması bile kötü beni bırakıp gittiler bu dünyadan
Buradan hepsine teşekkür ederim toprağı nasıl tirnaklarimla kazacagimi öğrettirler...
Oldu, evet. Affedemiyorum o kişiyi.
Hmde saymkla btmzz bn o zor durumdaykn ynnda oldugum kısı ılk fırsaatta bırakıp gıttı
Öyle insanlar her yerde var bizde olduğu gibi.
Genellikle böyledir. Evet.
Oldu tabi, bir anda sessizliğe büründüler.
Evet oldu malesef onu çok sevdiğimi bile bile
Genelde hep öyle olmaz mı? 🙄
Kimseye ihtiyacım yok.
Oldu... 🤦🏻♀️
Olmaz mı oldu tabi
Olmadı.
Oldu.
Evet
Oldu malesef
Yalama olduk yalama
Olmaz olur mu hiç
Hayır, olmadı.
Cokkk
Oldu evet..
Hep olmustur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar