Bir erkeğin eşiyle evi işi yapması, eşine yardım etmek midir yoksa bu zaten erkeklerinde bir görevi midir?

Öncelikle, gönül isterdiki kadınların dövülmediği, öldürülmediği, intihara sürüklenmediği, çocuk yaştaki kızların zorla gelin yapılmadığı bir dünyada kutlayalım bugünü. Ama maalesef insanlığın ve erkeklerin ADAM olamadığı bir dünyada ne kadar kutlanabilirse bugün.. Tüm kadınların, kadınlar günü kutlu olsun.
Soruya döneyim. Toni Hatinger isimli bir adam diyor ki; "Ben eşime yardım etmiyorum. Bu evin bir parçası olarak ev işi benimde görevim." Buna katılıyor musunuz? Çalışan bir eşim olduğu sürece ben buna katılıyorum. Kesinlikle haklı.
Bir erkeğin eşiyle evi işi yapması, eşine yardım etmek midir yoksa bu zaten erkeklerinde bir görevi midir??
Bir erkeğin eşiyle evi işi yapması, eşine yardım etmek midir yoksa bu zaten erkeklerinde bir görevi midir?
Cevapla