Öncelikle, gönül isterdiki kadınların dövülmediği, öldürülmediği, intihara sürüklenmediği, çocuk yaştaki kızların zorla gelin yapılmadığı bir dünyada kutlayalım bugünü. Ama maalesef insanlığın ve erkeklerin ADAM olamadığı bir dünyada ne kadar kutlanabilirse bugün.. Tüm kadınların, kadınlar günü kutlu olsun. Soruya döneyim. Toni Hatinger isimli bir adam diyor ki; "Ben eşime yardım etmiyorum. Bu evin bir parçası olarak ev işi benimde görevim." Buna katılıyor musunuz? Çalışan bir eşim olduğu sürece ben buna katılıyorum. Kesinlikle haklı.
Bir erkeğin eşiyle evi işi yapması, eşine yardım etmek midir yoksa bu zaten erkeklerinde bir görevi midir?
Kader kısmet bu işler, belki bir gün görürsün 😊 Bu düşünceye her türk erkeği sahip olamaz çünkü bunu erkeklikleri zedelenmiş gibi görüyorlar oysaki alakası bile yok bana göre. O yüzden görmen düşük bir ihtimal maalesef
Aynen 😂 yalnız şöylede bir şey var türk kızlarıda bu düşünceyi kendi çıkarları doğrultusunda kullanırlar 😂 böyle bir erkek olsada bütün işleri ona yıksam diye düşünür türk kızları onuda söylemeden geçmeyim dedim 😂😂😂
Paylaştığın konuda olduğu gibi görevi tabiki kadın çalışsın çalışmasın ortak kullanım alanı olan evin işlerini de ortak bir şekilde halletmeli bireyler
Ha yani eşim bütün gün oturup dizi izlesin bende işten yorgun argın geleyim bide ev işi mi yapayim 😂😂😂 ve yapmayıncada eşime değer vermiyor olayim o ne bencillik o 😂😂 kafan güzelmiş güle güle kullan
Yav diziyi örnek verdim. Neyse senin bu dediğini mantıklı bulacak kız sayısı bile bir elin parmağını geçmeyeceği için bu konuşmayı burada bitiriyorum. Hayatınızda mutluluklar abla 🤗
Yok yaaa dışarda 8 saat çalışıp ki 10 senedir çalışan biri olarak söylüyorum en basiti çalışmak ben çalışıyorum ekmek parası getiriyorum diye kaşıdınız
Kadını ezilen en ağır işleri ona yüklücen çoluk çocuk ev işi yemek alışveriş sonra ben para kazanıyorum size bakıyım oldu aptal insanlar aptallıkları ilke ölmeye mahkumdur bende burda kapattım konuyu hadi canım
Çatacak birini arıyordun galiba ve beni gözüne kestirdin 😅 Ben, kadını ezen insanları her fırsatta eleştiren, kadını her fırsatta savunan erkeklerden bir tanesiyim. Bunu bu sorudaki detayda yazdıklarımdan bile anlayabilirsin. Ama çalışmayan bir kadının, eşinden ev işi yapmasını beklemesi çok bencilce. Saydığın işler belki ağır işlerdir ama çalışmayan bir kadın bunlarıda yapmayacaksa ne yapacak? Bunu ya anlamak istemiyorsun ya da gereğinden fazla feministsin...
Sana evde kimse cam sildirmez yemek yaptırmaz korkma ama o sofra birlikte toplanmalı biz de bundan bahsediyoruz eşin çalışmasa da karşındakini değerli hissettirmek adına yapmalısın yoksa o kadın dolar şişer kafanı yer ufacık bir yardım bütün sinirini alır bu kadar yaaa atla deve yaptınız feministlikle alakası YÖK
Sofra toplamak değil mesele, ayrıca zaten ben doyduğu zaman tabağını sofradan kaldıran birisiyim. Yalnız bu soruda bahsettiğim adam sofra toplamaktan bahsetmiyor.. Sorudaki detayı bida okuyunuz lütfen
Benimde adam doğru yapıyor dediğimi görmüşsündür o zaman en sonda 😅 her neyse biz seninle bu konuda bir anlaşmaya varamayacağız en iyisi susmak 😅 size mutluluklar 😅
Yorumu nerenle okudun? İstersen tekrar oku erkek yardım etmek zorunda değil kadına ait bir görev dedim. Erkek kendi isterse yardım eder dedim ama beynin basmamis
Bir erkeğin sırtında zaten bin bir görev vardır (eğer karşındaki gerçekten bir erkek ise) bide evin işlerini mi yaptircam ona 😅 ben kadının herşeyi yapması gerektiğini düşünüyorum...
En İyi Cevaplar