Yok mu bana fal bakacak yaaa:)
Ben genede resmi buraya da koymak istiyorum, sizde sallarsınız bir şey :)
link
Bundan 3 vakte kadar mı desem ? 5 vakte kadar mı desem ?sevdiğin birinden çok mutlu olduğun güzel bir haber yada hediye almışsın..Sana yol görünüyor,en yakın zaman uzun mu desem,kısa mı desem bir yola gideceksin..Ufak,tefek sıkıntıların var ama bunlar gelip geçici sıkıntılar en yakın zamanda düzlüğe cıkacaksın merak etme..gelin görüyorum evet görüyorum..aile'den ya gelin cıkacak,yada gelin alacaksınız bu yüzden bir düğün olacak..senin kuyunu kazmaya calışan 3 kişi mi desem ,5 kişi mi desem birileri var...bunlar böyle yüzüne gülüyolar ama arkandan da acayip dedikodunu yapıp senin en ufak acığını arıyorlar..kalbin ferah ve temiz..ufak bir miktar para görüyorum..hadi geçmiş olsun..Ücreti,Hesap numaramı özelden mesaj atınca söylerim :D
Çok yüzeysel oldu, sallamasyon :D
Banada fal bakarimisin
Yakında düğünün olacak (3 yıl içinde) , ilerde çok mutlu olacaksınız: sen eşin ve üç çocuğun... Çocuklardan biri erkek diğeri kız. Diğerinin cinsiyeti pek belli değil onun için söyleyemiyorum...
Bi' de köpek görüyorum, o da ailenin bi' ferdi gibi, çok mutlu...
mikemmel <3
sürekli müşterilerinden olmalıyız <3
Kahvede benden <3 Yorumlar floydan <3
Bende istiyorum
Twitter da biri var çok güzel bakıyor doğum saati n çok onemli
Evlilik zamani tahmini yıl eş adayı özellikleri kariyer eğitim sağlık
Horary soru astrolojisine bakıyor ben devlet dairesinde çalışıyordum atanma durumu ve evliliğime baktirdim çıktı da
50 TL'ye bakıyordu.
05374237626 numarasını kayıt ettim aramak istersen
Ararsan bilgi verir misin
Neler söyledi merak ettim
kahve iç. Kapat . Telvesinin içinin resmii çek koy ekrana yorum yapalım.
Gerçekten bakar mısın :))))
Ben direk sana yollamak istiyorum, her kafadan farklı ses çıkacak :)
kızı en iyi cevap seç bari :))
Senimi kıracam :D
Bende istiyorum
Cevap
14Cevap
Her keze merhabalar ister inanin ister inanmayin ama ben hayatimda boyle bir sey gormedim ve zatende o gundwn sonra bir daha asla boyle bir insanla karsilasmadim alayi sahtekar alayi paragoz ve dolandirici neyse konuya geleyim izmirin bergama zeytin dagi diye bir ilcesi var orda kor hoca diyolar gercektende gozleri kor ama kalb gozu acik bir insan amca kizim icin gittik bu buyu olaylari icin bozdurmaya bende gelmisken bir baktirayim dexim aman allahim adam benim hayatimi okudu hasta annemi oglumu ayrilicam esimi ve simdiki evlendigim insana kadar hatta su anda olan kizima kadar inanin bana azim acik kaldi ve halende kalmaya devam ediyo ne soylediyse cikti ve afam suya ekmek yaprak gibi seyler atarak elini suya sokup ouyarak bakmakta benden istedigi sadece adim anne adim dogdugum tarih yani bu adam beni ve hayatimi adeta o suda gordu diycem ama adamin gozleri gormuyor nasil yapti nerden bildi inanin anlamadim amca kizimin soyledigi adamin cinleri varmis onlar ona soyluyormus oda bu sekilde her seyi gorup soyluyormus bilmiyorum ama inanin bana bir daha hic boylesini gormedim yasamadim alayi fasa fiso sarlatan 3 kagitci ki biz adama 2015 te sadece 20 tl verdik amca kizi ve bana bakmasi icin su anda nedir ne degildir inanin bilmiyorum ama kesinlikle bir gidin yasayin gorun diyorum adami manyak yapiyor
Cinoba_35 ALLAH rızası için iletişim numarasını verirmisin ben istanbuldayım sıkıntım var 🤲
bu kadar yazmışsın bari iletişim numarasını filan yazsaydın
tarot bakabılıyorum.genelde hadi canım sende dıye dınlerler ve sonunda billyyy dedıklerın cıktı saka gıbı bıdaha bak derler:)
Hadi yaa :)
bana bakar mısın
fala bakarak hayata yön vermek ve falda söylenene kalben inanmak=şirk,tir. eğer geçmiş yıllarda oruç tutmuşluğun-zikir çekmişliğin-namaz kılmışlığın-sadaka vermişliğin-iyilik yapmışlığın var ise hepsinin 0lanması demektir.uzak durmanı tavsiye ederim.
sence bozmazmı makarna hanım.? :-)
Ben fincan'a bakmadan zaten bakmıştım fal'ına..fıncan'a baktım şimdi..yine aynı şeyleri söylüyorum..ilk yorumum aynen gecerli bu fıncan'a..hadi git yıka fincanı güzelce hadi..
:D
Bakamadın ama tutmadı :d
şu an burada bu yorumu okudugun da eğer meleğimmmmm gulumserse şu an burada fala bakabilecek biri oldugu garantisini verebilirim :) ...
Ben baktığımda cenaze demiştim ve çıkmıştı. Demez olaydım.
uğursuz:)
Ben efsanevi Delphi tapınağının kahininin 36.göbekten torunuyum... Dileğin nedir?
bende baktırmak ıstıyorum da aynı dusuncedeyım içim el vermıyor o kadar parayı 10 dk vermeye:)garantısı de yok:)
Biliyorum o siteyi :)
:(((
aynen karşımda anlatması gerek :)
binnaz ablammmmmmmmm
yukarısı ?
:))
ya ne bilm sallıyorum tutuyo bunu çok anlamış değilim :D :D
Aramızda fal ne ki gorunmeyenleri görenler var anasını satım 😜😜😜
atıyorum tutuyor :D :D. öyle Prof. değilm amaa bakabilirim istersen
canın sıkılmış ya
3 vakte kadar yol görünüyor sana ha bu hafta ha bidahaki hafta kesin bir yere gidicen :D
bakarım mesleğim bu benim sayfam var kızlar iletişime geçmek isteyen olursa mesaj atsın gereken bilgileri yanıtlarım
Bana da bakar misiniz rica etsem
Merhabalar özel olarak görüşebilirmiyiz
Kızlar ben baktırdım memnun kaldım isterseniz deneyin. Dediğiniz gibi fala inanma falsiz kalma amaç eğlenmek :) ismi tarotolojikdusler böyle bir şeydi adı galiba
Kahve falı :40 tl papaz falı 60tl baktırmak isteyen varsa instegramdan rüyam falcı ya ulaşsın hülya Albaş gibi bir falcı görmedim hayatımda her dediği çıktı yorumlarına instegramdan bakan anlar
Çok iyi bildiğim biri var instagramdan iletişime geçebilirsin instagram. kullanıcı adı: fallarinmelegi
ben böylesini daha önce duymadım görmedim.
baktırıyorum bakamıyorum
@hırka bana da bakabilir misiniz lütfen?
Ben bakarım ama bedava olmaz
Bu soruya cevap verecekler bu sitede :D
Bak sen verdin :)
ben bakarım 10 liraya
Fal ve daha fazla var gel...
mesaj atin ben bakarim
Bana da bakar misiniz rica etsem
Banada bakar misiniz
iyi fal bakarım ama bedavaya olmaz
Ne istersin şekerim :)
O zaten sana ait :))))
falıma bakarak sende beni etkile olmamı ? :(
Kizlar aranızda fal bakabilen var mi?
ben de baktirmak istiyorum
Annem bakar.
annem kaç yaşında?:D
anladım kaç yaşında:D
sizin ailede herkes 55 yaşında mı :))
annenizin nicki nedir çubuk hanım.
ben bakamıyorum :((
ben senin yerine bakarım hacı :D
bak hacı :))
İnanma sen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar