Aranızda gerçekten iyi fal bakan var mı?

Fala inanma falsız da kalma demişler...

Ama bu aralar gerçekten kahve falıma baktırmak istiyorum. Kafeler de 25 tl den başlıyor. Ben o paraya kaç kutu kahve alırım :)

Şöyle kızlar aranız da gerçekten fal bakmayı bilen, çevresine bakan ve az çok tutturan biri varsa, içtiğim kahvenin resimlerini çekip yollamak ve baktırmak istiyorum :))

Evet kimler iyi fal bakıyor ve falıma bakabilir ? :)
Güncellemeler
+1 yıl
Ben çok iyi fal bakarım ama kendi falıma bakmak absürt geliyor :)


Yok mu bana fal bakacak yaaa:)
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar hırka falıma baktı ve gerçekten çoğu şeyi tutturdu :)))

Ben genede resmi buraya da koymak istiyorum, sizde sallarsınız bir şey :)


link
Aranızda gerçekten iyi fal bakan var mı?
Cevapla