İnsanlar üstünden hayal kurmam bilirsin ama verdiğim değerin karşılığını bakamadığım ve onlardan beklemediğim nankörlüğü yapanlar oldu. Benim bildiğim kadarıyla ben kimsenin bana verdiği değeri boşa çıkarmamışımdır çıkardıysam da onlar beni gözlerinde büyütmüştür sjcjshxsb
Uğradığım oldu ama ben de hayal kırıklığına uğrattım..
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
10 senelik arkadaşımın kendisini defalerca aldatan sevgilim andığı bir kaşara bizi değişmesi onun bu zamana kadar yapdığı en büyük orosbupuluk olmuşdur
En İyi Cevaplar