Bu hayatta aşkta ya da dostlukta kime güvendiysem sırtımdan vurdu çıkarları doğrultusunda hareket eden insanlar yalan sözlerle gelen insanlardan bıktım artık sahiden bu hayatta hiç mi güvenemeyeceğiz kimseye hiç mi sevemeyeceğiz hiç mi sırlarımızı paylaşacağımız biri olmayacak anlayamıyorum güvenilen insan seven insan değer verilen insan neden ilk önce zarar gördüğümüz insan oluyor yüzümüze gülüyor arkamızdan kurduğu kumpasların haddi hesabı yok bu hayatta güvenilecek ve sevgine sahip çıkacak insanı da bulmak zor yoksa bu hayatta yalancı insanlar lamı yaşamak zor çözemiyorum anlamda veremiyorum hayat öğretiyor zamanla güvenmemeyi sevmemeyi değer vermemeyi çünkü bunlar ruh gibidir bedenden bir çıkınca bir daha zor oluyor hepside belki bir gün deyip geçiştiriyoruz işte o bir gün ne zaman ise...
Güvendiğimiz insanlar neden sırtımızdan vurur bizleri. ?
İlk başta tanıştığın biri adına fazla beklentilere girip güvenmeyeceksin. Bunu bil. Ne sen içini görebilirsin ne de onlar senin içinden geçenleri. Üzülme sabret sadece gözlemle yeni tanıştığın birine hemen ısınmasın kanın zamanla düzelir herşey.👍😊
10 sene uzun bir zaman yapabileceği şeyleri anlardım ben hal hareket ve düşüncesi yapısından öyle düşünüyorum. Kestirip atması hoş değil fakat kimse babanın oğlu değil birlikte yaşamıyorsunuz duyarlı olman gerekir her şeye. Bazıları incitmek için bekler, bazıları ise bekleme gereği duymaz. Hayat bu.
Yanlis insanlarin on yüzüne bakip aldanıyoruz. Zamanla çeşitli olaylar yasayinca tanıyoruz karşımızdakini. O zaman da coktan guvenilir sozde dost haline gelmiş oluyorlar.
Söyleme sırrını dostuna, dostun söyler dostuna. Herkese herşey söylenmez. Kısmen güvenir kısmen anlatırsın. Mesafeni korursun. Kimse de seni sırtından vuramaz.
En İyi Cevaplar