Karakterimi Nasıl değiştirebilirim? Kendimi nasıl değiştirebilirim?

Merhabalar, benim karakterim sizce çok mu kötü? Değiştirmek için neler yapmalıyım? Çocukluğumdan beri hiçbir ortamda dışlanmadım veya çok önde de olmadım. Altdan altdan gidişatı kontrol etmek herzaman daha çok hoşuma gitti. Mesela gidilcek mekanı hiç ortada olmadan seçmek gibi... Karakter yapım tam anlamıyla bukalemun, kurtulmak istediğim özellik, yalnız kalmaktan ölesiye korktuğum için karakterimden feda edip her ortamda kontrolü ve sevgiyi kazanıyorum ancak hiçbir zaman kendimmiş gibi hissetmiyorum. Herkes benim yanımda rahatken ben dışarda stres olmaktan hiçbir şey yapamıyorum. Asıl kendimin ne olduğunu bile karıştırmaya başladım. Lütfen yardımcı olun... Nasıl bu alışkanlığımdan kurtulurum? Siz nasıl başkalarının sizi yalnız bırakmasından korkmuyorsunuz?
Karakterimi Nasıl değiştirebilirim? Kendimi nasıl değiştirebilirim?
Cevapla