Çok yalnızım artık dayanacak gücüm kalmadı?

Artık kendimi öldürüp kurtulmak istiyorum kimse beni sevmiyo herkesle kavga ediyorum tartisiyorum ailem bile beni sevmiyo aşktan yana da aynı şekilde erkekler benden nefret ediyo ne ailem ne arkasim ne sevgilim kimsem yokmuş gibi hissediyorum sanki diğer kızlar prenses ben yaratikmisim gibi hissediyorum22 yaşına geldim hatta 23e gircem hiç sevgilim olmadi konustukrim hep farklı amaçlarla yaklaştılar üniversitede de 3 e gecicem hayata çok geciktim ailede kimse beni önemsemiyor küçük kardesim bile onemsemiyo hayatım berbat ve gururum yerle bir durumda nasıl duzelirim ne yaparım bilmiyorum biri bir çıkar yol söyledim?
Güncellemeler
+1 yıl
guncel
Çok yalnızım artık dayanacak gücüm kalmadı?
Cevapla