
Sevgiye aç oldukları için daha kolay mı bağlanırlar yoksa önüne çıkan kişilerin sevgisini sürekli sorgular ve inanmazlar mı?

Daha kolay bağlanırlar ama güvenmezler ikisi farklı şeyler.. İlgi isterler, ilgisizliğe tahammül edemezler bir süreden sonra kendi kendilerine yetmeye başladıklarında büyük bir tehlike arz ederler. Bu defa kendini beslerler kendi kendilerine yetmeyi öğrenirler ruhunu, kalbini, hayatını doyururlar ama bir tarafları yine hep açtır sevgi en büyük zaafları olmasına karşın bunu asla karşısındaki kişiye hissettirmezler bunun onlar için bir kırılma noktası, zayıflık olarak görülmesi onları derinden sarsacaktır. Sevgilerini de kolay kolay ifade edemezler geneli ya çok eşlidir ya da yalnız kalmayı tercih eder. Duygularında dalgalanmalar yaşanır hayal kırıklığı da onların en büyük kabusudur. Dışardan sert bir karakter, zor insan imajını yaratırlar fakat onlar kadar da prensipli, hayata sıkı sıkı sarılan, mücadeleci, olgun, kadirşinas, ev geçiminde tam bir uzman insan topluluğuna da henüz rastlamadım. Çünkü insanın neye ihtiyacı varsa onu gizlediği kadar günü/zamanı gelince ve sevgisini hak ettiği kişiyi karşısında görünce içindeki sevgi patlamasını öyle bir ortaya saçacaktır ki en yakınları bile bu sevgi karşısında neye uğradığını şaşırır nerden mi biliyorum tabi ki kendimden ve ortak aynı kaderi paylaştığım karşı cins arkadaşlarımdan..
Anlayacağın bizde durum böyle :)
😂😂😂
Bana bi anlatır mısın seni mükemmel derecede seven bir adama seni hayatının en ön planına önceliklerinin en başına koyup konuşan davranan birisine nasıl ilgisiz davranabilir tamam aileyle tartışabilir kavga edebilir ama seni bu denli seven birisinden neden uzaklaşmayı tercih edersin
Ya senin morelin düzelsin diye yollar tepeler saatler bahsi olmak sızın çıkıp gelen kişiye neden böyle yaparsın beklentisi sadece biraz ilgi biraz sevgi olan bir adama neden? Tam tersini yaparsın? Ulan bide üstüne iyi ki varsın seni seviyorum dersin ama
Kelimeler le yürümez bir ilişki
Bilemiyorum. Benim ailemle büyük bir sorunum yok. Babamdan da annemden de sevgi gördüm ben lisedeykenden beri annem şizofren hastalığı ortaya çıktı annemle çok büyük kavgalar ettim annem bana çok ağır şeyler söyledi ve itiraf ediyorum ki en ufak bir kavgada söylediği her şey benim canımı yakıyor ben de ona kötü şeyler söylüyorum bu benim ona sevgimi güvenimi olan azalttı her şeyimi babama anlatırım babama akıl danışırım. Hayatta en güvendiğim erkek babamdır. Sevgili konusunda hiç sevgilim olmadı erkeklere yaklaşmaktan beğendiğimi belli etmekten çeliniyorum insan ilişkilerinde de hemen yakın olamıyorum resmiyimdir pek konuşmam insanlar da öyle aslında
Annemı kucuk yasta kaybettim babamın evlenmesine tepkı cıktım evı cogu zaman terk ettım 14 yasındayken bunlar oldu zmaanla ıcımde kapanık oldum insanların gercek duygusuna ınanmadım cunku annemle babam severek evlendi arada zaman gecemeden evlendi neyse Şu an 21 yasındayım insanların duygusuna inanmıyordum tum sevgililer bır gun gıder gözuyle baktım ta ki 2 yıllık sevgilimi görene kadar hersey bam baska olmaya başladı birine sigindım herseyimı ilkez bırıne anlattım ask bambaska helekı sizi anlayan
Ne güzel. Allah bozmasın.
Tesekkur ederim
bu durum kızlar açısından hep hüsranla bitmiştir malesef
aile sevgisi görmeyen kız sevgiye aç oluyo
bütün sevgiyi karşı taraf daki erkek de arıyo. bunu bilen erkek de kullanıp atıyo .
aile sevgisi görmeywn taraf erkekse boş ver erkeği :D erkek güçlüdür bir şekilde atlatır ama bu durum da olup hayatı yıkılan tonlarca kız tanıdım
Çok doğru
Kim demiş kızlar bunu kaldıramaz diye? velki nadir de olsa güçlü kızlar vardır yani sorgulayan, güvenmeyen...
@inconnu01 zaten öyle bir şey demedim herkesin yapısı farklıdır demek istedim yanlış anlaşıldım
yıldız için Eyvallah
Rica ederim.
Cevap
80Cevap
yalan yanlış yazmanıza gerek yok güven duymazlar yok sevgiye açtırlar hiçbir alakası yok kişinin kendisiyle alakalı olan bir durum tamamen, ailesi olupta bağlanan insan yok mu benim ilişkimde tam tersi olmuştu yani öyle birsey yok yani , aile ilişkisi kötü diye bağlanırmış yok güvenmezmiş, kendi kendinize kuruntu yapmayın
benimde ailevi sıkıntılarım var küçük yaştan beri ne karsımdaki insana saygısızca bağırırım nede amansız bir şekilde bağlanırım çok güzel bir sekildede iliskimi yürütüyorum
Kesinlikle o insanlarin burnu b... Tan cikmiyor. Tecrubeyle sabit. Karsi cinsle iliskidede boyle oluyor. Baglaniyorlar sacma sapan insanlara sonra olan onlara oluyor. İsler bir turlu rayina oturmuyor vs vs. Kisaca adam akilli bir evliliginiz yoksa cocuk yapmayin kardesim kimsenin hayatini mahvetmeye hakkiniz yok
Kişiden kişiye göre değişir ama babasından yeterli ilgi görmeyen kızların kendilerinden yaşça büyük erkeklerle birlikte olmayı seçmesi ve çabuk bağlanması görülüyor bunun tam tersi olarak erkeklere ihtiyacının olmadığını savunan kadınlarda ortaya çıkıyor
Veya ailesinde yeterli güvenin sağlanmadığı durumlarda kişi kendi ilişkilerinde de karşı tarafa tamamen güvenemiyor
Kendimlik bir soru olarak cevaplayayım temkinli davranıyorum karşı cinsi bırak hemcinsime dahi temkinli yaklaşıyorum aslında herkes böyle olmalı her neyse sevgi görmedim diye kimseye ah beni sevmelisin beni seviyosa yapışıp bağlanmalıyım modunda olmuyorum
Bence umursamazlığım da bu konuda insanları umursamıyorum
Bu kişiler hiç sevgi görmemiş olmasına rağmen etrafına sevgi vermeye çalışan insanlardır bazıları utangaç olabilir hatta çoğu öyle de bu insanları üzmeyin arkadaşlar onlara sadece sarilsaniz da yeter , bu kişiler size aşık olmasada denerler çünkü sevgisizligin ne demek olduğunu biliyorlar
Ailevi durumların duygusal ilişkilere doğrudan yansıdığını düşünüyorum, kendimden örnek vermek gerekirse babasız büyüdüm , erkeklerle iletişim kurmaya hep çekindim, sonraları duygusal ilişkilerde anormal bir bağlanma isteği duydum , hastalık gibi bir şey adeta. İlgi açlığınla kavrulup ölecek gibi oldum. Aradığımı bulduğumu sandığımda hep yaralandım. Ama asla ders almadım. Duygusal açlık söz konusu. Bunu yansıttığında başka yönlerden kullanılmaya müsait gibi algılanıyor herhalde bağzı erkeklerce
Kendimden yola çıkarak söylüyorum gerçek şu ki. Hep sevgi aradım ama karşıma değişik sert psikopat beni anlamayan tipler çıktı. Hemen bıraktım körü körüne aşık olsam dahi bıraktım çünkü yalnızlığa, kimsesizlige alıştığım hiç bir acının beni öldürmeyeceğine bildiğim için...
Belki korkar belki Şevkat arar onda önemli olan ve olması gerekenden karşı çins onun hem annesi hem babası hem sevgilisi olmalı onun ailesi olmalı soğuk havada sarmalı sıcak tutmalı hasta olduğunda yanında olmalı karakterin kötü anlamda etkilenmemesi için elinden geleni yapmalı daima mutlu olmasını istemeli ve cabalamali😊
ben de pek aile yanında yetiştim sayılmaz. İlişkilerimde de şöyle oluyor genelde, kendi başıma yaşamaya ve kararlar almaya alıştığından kimseye köpek gibi bağlanmıyorum. çünkü kimseye muhtaç değilim. Böyle bir duygu da tatmadım. ama ben bundan şikayetçi değilim. Aksine sevdiğim bir yönüm.
O yaşına kadar görmediği sevgiyi başkasından gördüğünde direk ilgi odağı olup etkilenebilir. Kolay bağlanmasını sağlar. Ama o bağlandığı kişiden karşı cinsten bir darbe aldığında güven problemi başlar sonraki yaşamında güvenememe oluyor. Bazı insanlarda da her ilgi gösterene koşma gibi şeyler de oluyor tabi ki.
Benim annem yok anne sevgisi nedir bilmiyorum ve sevgilim olduğu zaman eziliyorum gibi hissediyorum özellikle beni severken iltifat ettiğinde filan aşırı rahatsız oluyorum ya da utanıyorum ama aşırı korumacı oluyorum nazik olmak içinde şekilden şekile girdiğim bir gerçek ve üzerim korkusuyla ayrılıyorum, genel olarak diğer erkeklerde bu şekilde hissediyodur kızları bilemem
Psikoloji olayı çok başka boyut ya kimisi daha çok sarılır sevgiye kimisi tıpkı anne ve babası gibi sevgisini belli etmez hatta sevmez..
Sevgi görmedikleri için sevilmekten anlamayabilirler ya da tam tersi sevgi açlığından daha çok size sarılabilirler.
aslında pek inanmazlar değil. içlerinde her zaman "bu bana bakmaz, bu beni sevmez" soruları koşuşturur. ama dışarıdaki sevgilileri, aileleri veya birbirine sevgi gösteren kişileri gördükten sonra o da öyle sevilmek ister ve bundan dolayı çok bağlanır. terk edildikleri zaman (hatta biri öldüğü zaman) bu intihara bile sürükleyebilir
Babasıyla arası daima mesafeli olan biri olarak söylüyorum bunu. Bir erkekten etkilenmem için en büyük sebep içinde baba figürüne dair bir şeyler görmemdir. Bu adamdan iyi baba olur dediğim erkeklere aşık oldum genelde.
Zor bir durum.
Kabaca sevgiye ac ama supheci olyorlar. Yani; sevgiye ac durumlarinin farkindalarsa, kaybetme korkusu sebebiyle, istemsiz davranislarin kurbani oluyorlar, oluyoruz.
Saatlerce yazabilirim ama hatirlamak istemiyorum...
Bu ben yemin ederim
Olgunlaştıkça düzelmiştir bence
Onunla da görüşmelisin
Çoğunluk sorgulamaz çünkü sorgulayacak ya da kıyaslanacak sevgi yoktur ortada. Ona ilgi, sevgi gösteren ılk insana kapılır giderler. Sığınırlar bir nevi. Tabi yalnışlar silsilesi başlar.
Cok tanik oldum ki yaşca kendilerinden buyuk kisleri hayatina dahil ediyorlar. Baba sefkatinden yoksun anne sevgisinden yoksun kisier ( bu istisna tabi) kimi de sert duygularini saklayan ve kolay ifade edemeyen bireyler oluyor
Asla kimseye güvenemezler güvenleri hemen kırılır kendilerini sevmedikleri gibi bir başkasını ne sevebilirler ne de cesaret edebilirler kolay kolay arkadaş bile olamazlar. Kısacası herkesten nefret ederler
Kisiden kisiye degisir ancak cogu hakli olarak sevgilisinden daha cok sevgi ister diye dusunuyorum. Ayrica cok daha hassas, kirilgan ve duygusal oluyorlar. Uzmeyin boyle insanlari..
sürekli bı ilgi alaka görmek isterler
Çünkü aile tarafından sevgiye aç büyümüşler.
Bu yüzden biz (bende aç büyüdüm) ilerde bunları kendi çocuklarımıza yapmiycaz bilincinde olarak
Çekirdek ve geniş ailede yeterince sevgi görmeyen insanlar kendilerine sevgi gosterildiginde daha çabuk baglanabilirler ancak sonrası uzun uzun tartışılır
Hiçbir şey yapmadan aşırı ilgi bekliyorlar ve bu ilgi biraz olsun dağıldığında çıldırıyorlar. Aslında ben sevgiyi ve ilgiyi hak eden biriyim düşüncesi kaplıyor beyinlerini kötü bişey.
Sorgulayanlar genelde daha önce ilişki yaşayıp hayal kırıklığından dolayı böyle yol izlemeye devam ederler ama aile sevgisinin eksiliği yüzüne daha çabuk bağlanırlar kimisi belli etmek istemez sadece
İlk zamanlarda sevgiye aç oldukları için kanarlar inanırlar hatta saf yerine bile konulursun sonra zaman geçtkçe herkes den sogurlar adımlarını dikkatli atmaya çalışırlar
cabuk baglanirlar ama sert tavir sergilerler sevdigine sevecegine pisman olursun
yani insani bezdirirler hayattan soguturlar kendileri gibi... herkesin derdi vardir bunu bahane edip sevgilinin ustune gitmek hic hos degildir.
Bence gordugu en ufacık sevgi bile onlara büyük gelir ve sevgisini sorgularsin güvenin sarsılmıştır çünkü.
Sevgi görmeyen kişi, asıl sevginin ne olduğunu bilemez ve sorgular. Tabi kolayda bağlanır. Bağlandığı kişiyi sürekli sorgular..
Etkileneceğini sanmıyorum aile ile karşı cins arasında bir bağlantı kuramadım.
Sevgisiz bir ortamda büyüyen bireyden bahsediyorum.
Sevgi görmeyen kişi sevgiyi bilmez ve karşısındaki kişiye de veremez. Bu soruyu paylaşma nedenim bir bence yazacağım ve çelişki içerisinde kaldığım bir detaydı bu. Ama artık kafamda netleşti ve cevabı almış oldum.
ailede sevgi görmeyen karşı tarafta sevgi verebilirmi
Güvensiz
Kaba
Saldırgan
Alıngan
Takıntılı
Sessiz
ya da çok geveze
karsıdaki tarafından sevilmek & değer görmek için herseyi yapmaya hazırdırlar ve bu durum onları içten içe üzsede yapabilecekleri birşey olmaz.
Ben görmedim 7 yaşında ailemden ayrıldım gayet iyiydi ilişkilerim iliskiyle karakter ne alaka benim karakterim gayet iyi kendi kendimi geliştirdim
bağlanır ve sürekli sevip sevmediğini sorgulayıp karşı taraf adam akıllı sevse bile olumsuza sürüklenir olay bence
bağımlı kişilikleri oluyo kadınlara öfkeli anal donem sorunlu geçmiş oluyo vvs baya geniş bir açıdan değerlendirilmeli
Sevgiden ziyade güven ön plandadır.
Duygularını dışa yansıtmaları da zor olur.
Karşı taraf bunu olumsuz olarak nitelendirebilir.
Karakter meselesi bu kimisi çok sert tavır alır güvenmez kimisi yumuşak çabuk güvenir ve sonucunda genellikle aldanır
Bundandır saniyorum hep çok sevenlerin değer verenlerin hırpalanması. Sevmeyi bilmeyen insana ne yaparsaniz yapin boşa..
Tamamen sevgiyi karşı taraftan beklerler çünkü aileden de sevgi görmemiş birisi bunu karşı tarafta arar.
Kendilerini kontrol edecek yaşça büyük kişilere bağlanmaya meyilliler genelde. Çok fazla ilgi manyağı oluyorlar ayrıca.
daha çabuk bağlanır çünkü daha önce görmediği ilginin çok az bir kısmını bile görse etkilenip kabullenirler
Detayda açıklamış. Olduğunuz iki yönü de kullanan var. Ama çevremdekilerde gözlemlerimde dayalı daha bağlı olan çok kişi gördüm.
Sevgisini nasıl göstereceklerini ya da ifade edeceklerini şaşırıyorlar
Sevgiye açım. Beni kimse sevmedi gibi hissettim. Bunun sonucunda güçlenmem gerektiğini anladım. Asla insanlara bağlanamıyorum. Güvenmiyorum. Beni bırakıp onlarda gidecek gibi geliyor.
Benim böyle iki tane sevgilim olmuştu aileden görmedikleri sevgiyi şefkati görünce hemen bağlanıyorlar ve genelde hemen evlenmek istiyorlar
Sevgıye ac oluyorlar en ufak seyle mutlu oluyorlar sadık oluyorlar onlar harıka ınsanlar 😊
Aile sevgisi tatmayan kişi sevgiyi dışarda arar buda onu biraz ilişkide gözü kara yapar
Sorgularlar inanmazlar ben yaşadım bizzat ailesinden sevgi görmemiş biriyle
YA COK seviyorlar ya cok uzuyorlar sevmekten sevilmekten korktuklari icin :)
Katiliyorim size cok kisa ve oz bir aciklama ama yerinde bir aciklama
@priwateman tesekkurler
Ricaederim
ilk darbeyi aileden yiyince elalem ne yapmaz diyip kimseyi sallamayan tipler olurlar.
Evinde bulamadığı sevgiyi dışarda arayacak. Bu seferde hatalar yapmış olacak.
Bir kazık yerler iki kazık yerler sonra Pic olurlar ağzına sıçarlar herkesin
Bu kişinin o durumdan çıkardığı sonuca bağlı. Herkeste aynı olmaz etkileri
Aile sevgisi görmedim.
Karşı cins de pek umrumda değil.
Ya hiç kimseye değer vermiyor ya da çok fazla değer gösteriyor
Daha olgun olurlar.. ailelerinden görmedikleri desteği eşlerine vermeye çalışırlar.. ben baba sevgisi görmedim. Düşüncelerim bu yönde..
Hem güven problemi yaşarlar hem de bağlanırlar. Zor bir durum
İnanmazlar. Ama açlığın verdiği yorgunluk ile çok hızlı bağlanırlar.
Sevgiye aç oldukları için bağlanırlar ve de tekme yediklerinde daha da az olurlar sevgiye ama o tekmeden sonra güvende olmaz kimseye ama yine açlardır sevgiye.. malesef durum böyle 😔
Olumsuz etkiler sevgiyi öğrenmeyen sorunlu seven insanlar güzel sevemez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar