Bir insan neden hayattan kopuk yaşar ki? Neden yaşamayı beceremez?

Bir insan neden hayatın içinde değilde hayatın dışında yaşar? Neden yaşamayı beceremez? Neden hayattan kopuktur? Mesela ben senelerdir eve kapalı yaşıyorum. Hiç evden dışarı çıkmıyorum. Bir mesleğim işim bile yok. Çalışmıyorum. Parasız yaşıyorum. Sosyal hayatım yok. Gezmiyorum eğlenmiyorum. Arkadaşım çevrem yok. Hiç sevgilim bile olmadı. Gençliğimi hep eve kapalı renksiz tatsız yaşadım.
Bir insan neden hayattan kopuk yaşar ki? Neden yaşamayı beceremez?
Cevapla