Yediğiniz ve attığınız en büyük kazık ne?

Benim yediğim en büyük kazık 8. sınıfta eski sevgilim tarafından anlatamam o derece büyük bir şey.
Ama benim attığım en büyük kazık ise o ve birkaç kisiyi okuldan attırmak oldu.

Peki ya sizin?

#Sahmeraninaskeri
Yediğiniz ve attığınız en büyük kazık ne?
Cevapla