Kimseye eyvallahı olmayan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sınıf ortamında bile kimseyle mecbur olmadıkça konuşmayan, kendine yetebilen tek başına takılan muhabbet seviyesi belli olan, kısacası kimseye eyvallahı olmayan insanlar sizce nasıllar?
Kimseye eyvallahı olmayan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla