İnsan bastırdığı duyguların esiri olur, bastırdığınız duyguların gün gelip sizi esir aldığını fark ederseniz ne yaparsınız?

İnsan bastırdığı duyguların esiri olur, bastırdığınız duyguların gün gelip sizi  esir aldığını fark ederseniz ne yaparsınız?
Bastırdığımız duygular..
Bir daha asla birisine güvenmemek gibi.. sonra birisine güvenmiş halde buluyorsun kendini..
Birisini sevmek mesela
kalbinizin kırılmış olduğundan sonraki ettiğin yeminler
Bir daha asla güvenmeyeceğim sevmeyeceğim demeler sonra yine düşmeler..
Öfke ve nefretinizi bastırdığınız ve birisinden asla nefret etmeyeceğim dediğiniz anda birisinden nefret etmeler..
En çok bastırdığınız o duygunun esiri olduğunuzu fark ettiğiniz an
ne yaparsınız?
kurtulmak için nasıl davranırsınız?


İnsan bastırdığı duyguların esiri olur, bastırdığınız duyguların gün gelip sizi esir aldığını fark ederseniz ne yaparsınız?
Cevapla