Monachopsis deniyormuş, tam olarak böyle hissediyorum. Hatta bu yüzden girdiğim ortamlarda susup sadece izlediğim oluyor, nasıl bu histen kurtulunur? #Pisicik
Hiçbir yere ait hissetmeyen birisi nasıl bu histen kurtulur?
Şunu bilmek gerekir. Girdiğin ortamlar aynı özelliklere mi sahip. Farklı kişiler de olsa ayrı mekanda olsa seni meraklandiracak birşey yoksa yine aynı davranışları sergilersin.
En İyi Cevaplar