Çoğunluğun yapamadığı bir şeyi yapabilmek ve çoğunluğun yaptığı bir şeyi yapamamak size nasıl hissettirir?

Yani, sayılı insanın yapabildiği bir şey var ve sayılı insanlardan biri sizsiniz. Ama aynı zamanda çoğu kişinin yapabildiği bir şey var ve siz çoğu kişinin yaptığını yapamıyorsunuz.

Bu size nasıl hissettirir?
Çoğunluğun yapamadığı bir şeyi yapabilmek ve çoğunluğun yaptığı bir şeyi yapamamak size nasıl hissettirir?#MünzeviBayan

0|3
1323

En İyi Erkek Görüşü

  • çoğunluğun yaptığı bişeyi yapamamak aptal hissetirir beni ancak Allaha şükür öyle bişey olmadı onlar yapabiliyorsa bende yapabilirim diye düşünür ve yaparım çoğunluğun yapamadığı bişeyi yapabiliyorsamda farklı hissederim

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Mal gibi hissettiriyo
    bknz : herkesin gectigi dersten büte kalmak

    1|0
    0|0

Benzer Sorular

Senin görüşün var mı?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

1222
  • Ekstra bir motivasyon ya da motivasyon kaybı yaratmıyor.

    0|0
    0|0
  • Özel olduğumu.

    0|0
    0|0
  • Özel olduğumu ki öyleyim.

    0|0
    1|1
  • Hem üzücü hem de sevindirici bir duygu yaşarım. Neden herkesin yaptığını yapamıyorum diye kafamın etini yerim.
    Çoğunluğun yapamadığını yapıyorsam da gurur duyarım. 🐝🙇

    1|0
    0|0
  • enee ben :D

    kötü hissettiriyor bazen keşke ben de normal olabilsem diyorsunuz, bkz bilmek lanetlenmektir bkz anlamak çözmeye yetmez...

    "ozaman anlamamak daha iyi midir? dedirtir.

    0|0
    0|0
  • 1. si çok defa tecrübe ettiğim bişey. Başlarda mükemmel hissettiriyordu. Ucuyormusum gibi. Şimdilerde o kadar da anlam ifade etmiyor ama insana bir gurur kattığı yadsınamaz.
    2. ise yetersiz hissettirir.

    0|0
    0|0
  • Çoğunluğun yapamadığı işi yapmak bana kendimu özel hissettirir, Çoğunlun yaptığı işi yapamamakta aslında özel hisettirir demekki sıradan biri değilim.

    0|0
    0|0
  • Biri zeki olduğumu diğeri ise aptal olduğumu hissettirir.

    1|0
    0|0
  • Kötü hissetmezdim yapamıyorsam yapamıyorum ben buyum.

    0|0
    0|0
  • Genelde böyle davranıyorum, farklı olmak iyi hissettiriyor

    0|0
    0|0
  • Pek ozel hissettirmez ama herkesin yapabildigi bir seyi yapamamam ozguvenimi zedeler

    0|0
    0|0
  • Rakip olarak kendimi görürüm. Diğerleriyle kendimi kıyaslamam.

    0|0
    0|0
  • Oyle yapiyorum zaten. Ama insanlara batiyor. Sivriliyorsun.

    0|0
    0|0
  • marjinal hissettirir

    0|0
    0|0
  • Umurumda değil çoğunlukta, yaptıkları da

    0|0
    0|0
  • özel

    0|0
    0|0
  • güçlü ve mutlu hıssettırır.

    0|1
    0|0
  • Tuhaf gelirdi.

    0|0
    0|0
  • Özel olduğumu.

    0|0
    0|0
  • Herkesin yapabildiğini yapamıyorum yapamadım

    0|0
    1|1
  • Sanırım oraya ait olmadığımı..🤔

    0|0
    0|0
  • İdeal. Yani ben

    0|0
    0|0
  • Güzel

    0|0
    0|0
  • Doğal hissettirir kız ayool

    0|0
    1|1
  • İlginç hissettiriyor bana

    0|0
    0|0
  • Umursamam

    0|0
    0|0
  • Çok iyi hissettirir

    0|0
    0|0
  • Yetim çocuk hissi verir

    0|0
    0|0
  • Kötü

    0|0
    0|0
  • Sorun olmaz.

    0|0
    0|0
  • Özel ve iyi hissettirir

    0|0
    0|0
  • Farklı biriymisim hissi olur

    0|0
    0|0
  • Kötü hissederim

    0|0
    0|0
  • gerçekten mutlu hissettirir..

    0|0
    0|0

Benzer Benceler

Yükleniyor...