Neden insanı hep en sevdikleri incitir / üzer? Bu hakkı biz mi tanırız onlara , bizde midir yanlış daima?

Neden insanı hep en sevdikleri incitir / üzer ? Bu hakkı biz mi tanırız onlara , bizde midir yanlış daima ?

Neden insanı hep en sevdikleri incitir / üzer? Bu hakkı biz mi tanırız onlara , bizde midir yanlış daima?
Neden insanı hep en sevdikleri incitir / üzer? Bu hakkı biz mi tanırız onlara , bizde midir yanlış daima?
Cevapla