
Neden insanı hep en sevdikleri incitir / üzer? Bu hakkı biz mi tanırız onlara , bizde midir yanlış daima?

Yanlış soruda takılıp kalmışsın. Elbet sevdiklerimiz de üzer sevmediklerimiz de. Söz gelimi sen birini seversin o başkasını sever başkası da daha bir başkasını sever. Belli bir yaşa kadar bir sürü şey yaşar bir çok kereler canın yanar ve üzülürsün. Ama sonunda tecrübeyle birlikte belli bir olgunluğa erişir ve seni üzmeyecek o kişiyi bulursun. Hayat böyle işliyor. Yoksa pamuk prensesin masalındaki gibi iyi kalpli avcılar ve yakışıklı prenslerle dönmüyor bu dünya.
Biz tanırız. Sevmek acısıyla birlikte kabullenmektir.
evet hep biz yapıyoruz onlar be isterse yapıyoz enayi gibi ama biz arayınca onların hep işi var
Biz tanırız
Cevap
6Cevap
Sevmediğin biri sana küfretse bile bu kim ya deyip umursamadan arkamızı döneriz
Ama sevdiğimiz biri neden saçın kıvırcık dese kırılırız işte buna sevgi deniliyor
Bu yüzden onlardan bahsederken sevdiklerimiz diyoruz
Sevmedikleri aynı hareketler bulunsa üzülmez , ya da nötr olanlar , mühim olan sevdiğim insandan beklediklerini bulamaman ,
Çünkü ençok sevdiğimizin lafı bize dokunur, ciddiye alırız. Belki önemsiz bile olsa kötü hissederiz. Yoksa aynı lafı başkası söylese tınmayız bile😊👍
Çünkü : Sevdiklerimizi tekmeleye anne karnında başlıyoruz.
Bizdedir tabi 3 kuruşluk insana 5 krş değer verirsen
Yanlış insanlara değer verdiğimiz için olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar