Doğru söyleyin ya :D askerlik muhabbetlerimizi seviyormusunuz? :D



Askerliğimi güney Kore'de yaptım tek başıma 67 ABD askerini dolma kalemle öldürdüm sonra çin askerleri esir aldı beni ellerinden 1000 esir isyan ederek kaçtık kaçarken tabi 134. Çin tank tugayı tarafından 50 esiri ucurdular ben üstün yeteneklerin sayesinde kaçtım fakat kaçarken çin ileri savunma hattı planının örneğini çaldım tabi 😏😎
@igrencapacheçikoo görmen lazım :D
o zaman kuzey güney ayrılmamıştı artı güneylerin müttefiki amerikaydı kuzeylilere yardım etti çin
Ooo sağol
Ooo bigün Şırnaktayız hiç unutmam şimdi aklıma gelmedi ama bir Olay yaşadık sjsjsjs şaka la Ankara da yaptım ben selam vermekten sağ kolum 45 derece de kaldı mınakoyim skddllf
bende ankarada yaptım. Sen nerde yaptın. Genelkurmay mı? :D
Ben seviyorum ya, neden bilmiyorum ama hoşuma gidiyor. Aslında ben genel olarak dinlemeyi seviyorum, ondan kaynaklı da olabilir.
bende dinlemeyi severim
Evet, bir de bazıları var ki anlattıkça olaylar abartılır ki karşıdakini baymasın 😂
kim o bazıları? :D
iyi o zaman :D
Cevap
3Cevap
Bazı erkekler asker anılarını anlatmaya bayılıyor, yanlarında asker arkadaşları olunca da "abi bunu mu konuşucaz şimdi yaa😏" diyor 😂😂
Ya benim anım ya hiç 😁😁
Hahaha bak tespit mikemmel 😂😂
Çok severim. Bazen askeri misafirhaneliğe gittiğim zaman anıları dinlemek için hususi 3 saat otururum😊
vay be :D
Kendinizi övmeyi abartmadığınız sürece dinlemek eğlenceli olur :)
hahaha ya çok fenasınız. :D
niye biz fena oluyoruz ki ya :D gerçekleri anlat can kulağıyla dinliyim, yok uçtum kaçtım sıçradım diye anlatırsan habire bu atıyor kafadan derim tabii :)
yani sende haklsıın :D
kahretsin ki yine haklıyım :P haksız çıkarın bir kere de beni lütfen :D ama gerçekten haksız olayım haklı bir şeyle sağlam bir argümanla gelsin karşımdaki ben de haklısın deyip elini öpeyim. birilerine sen haklısın demeyi özledim. :D
egoiste bak ya :D
hahah :D vallahi değilim ama yaa.. haklı olmaktan bıkmış birinin imdat çığlıkları sadece :)))
Kuzenim nasıl dövüldüğünden konuşurdu hep😂😂 severek dinlerdim😁
dayak yedigini anlatan kuzen gibi kuzen :D
bir tek bana anlatmışdı, ben de "korkma, kimseye söylemem" demiştim😃
Komikse evet ama diğeri bayıyor birde abartmanız Yok mu.
haklısın :D
Şöyle ezdim böyle geçtim hikayeleri biraz sıkma oluğundan evet beni eğlendirebiliyor 😄
onlar olmadan tadı çıkmazz :D
Dinlemek güzel de yok komutanımın ayaklarını kırdım eline verdim deyinde bir şey oluyor yani
hahahaha aynen ya :D
yok ya ben doğruları söylerim :D bak erdem abinizle devreyiz :D
ben bitireli 5 sene oluyor :D
teşekkürler :D 15 ay aslan gibi yaptık geldik. Darısı diğer kardeşlerimin başına. :)
aminnn
Benim cephede helikopterden, helikoptere geçerken uzman çavuşa şarjör fırlattığım bir anım var. Ona bayılıyolar :D
erdem diğer helikopterdede ben vardım. Seni gördüm helikopterden helikoptere atlıyordun. Sende beni gördün değil mi?
inanmıyorlarda :D
Aynen keskin nişancı tüfeğiyle ölüm saçtığın için, Azrail derlerdi sana. Güzel günlerdi tertip :D
aslan devrem ya :D azmı savaştık :D
Askeriyede büyümüş biri olarak ne kadar uydurmaca olduğunu birebir gördüm 😄
Subay kızı mısın? :D
Bir erkek olarak insanların askerlik anılarını dinlemek kadar sıkıcı hiç hır şey yok sanırım
aynen bee. Çok sıkıyorlar he
Bazıları anlatınca dinleniyor ama bazılarının hayal güçleri yüksek o zaman çekilmiyor biraz
malesef :D
hayatı patates soymakla geçen adamın 20 onaylanmış leşim var dediğini biliyorum sallamasyon çoğu :)
hahahaha sallamakta üstümüze yok :D
neler duydum :)
Koydum tekmeyi kapıya, girdim yüzbaşının odasına, yeter lan bu eğitim dedim.😀
ahahaha aynen böyle bak :D
kararında olduğu sürece zevkl dınlemek
atıp tutmadan yani :D
Hayır cok sıkıcı ve anlamadıgımız konular.
haklısınız :)
Severim ben dinlemeyi.. Babama anlattırırdım hep
çok abartanlar oluyor ama. Ulan sus artık tamam bizde askerlik yaptıkda anlatırda anlatır :D
Ahaaha abartmaları çok hoj 😂
Severiz tabi neden olmasın, çok abartmadan😁
Abartmadan olmaz ama 😂
3 tane abisi olan biri olaraktan hiç sevmiyorum
maşallah :D 3 abi he :D
Aynen üçünün anlatmasiyla askerlik yapmış gibi oldum 😁😁
Komik olduğu akdirde evet
yani komik olunca güzel zaten :D
Bayılırım
Harbimi
Evt
benim hoşuma giderdi ya açıkçası
Çok seviyorum zaten olayın içindeyim 🙈
Sevdiğim ne anlatırsa hoştur
helal kız :D
Tabi ki de hayır 😀
hiç mi?
dinlemedim ki 😀
cephanelik nöbetinde başıma gelen birşeyi anlatıyım. Dinlemiş olursun yabancı kalma :D
dinliyorum
cephanelikte nöbet tutuyorum. Saat 4-5 falan 4-6 nöbetindeyim. Bir baktım üstüme doğru 1 manga geliyor. Ulan dedim bunlar kim silahlı falan korkudan altıma zıçarken. Benim içtigim sigaranın dumanını görmüşler
ulan bendeki cesarete bak cephaneligin üstünde sigara tütürüyorum. Neyse komutan geldi izmariti cebime koydum. Cebimen duman cıkıyor. Çıkartı sigarayı bir tokat patlattı.
mahkemeye verdi. Sonradan affetti sağolsun :D
Hiç dinlemedim😐
bir ara başını şişiriim :D
Hayırr
neden ki teyze sıkılırmısın?
Sıkılırım evladım ya :/
Sevmem 😏
seven yokmuşş :)
:))
Eger komikse ve cilgincaysa bayilirim 😂👍
Maledef 😁😁
Yok 😂😂
Asker seven anısını da sever
Bazen ama o kadar çok anlatan olmadı
😂😂😂
🙁🙁
Hep yalan dolan zaten inanma 😃
Niye be 😂😂
Hayır.
Sevmiyoruz 😄
hic sevmiyorum
Hayır çoğu fasa fiso
ben helikopterden helikoptere atlamıştım oysa ki.. :(
👍🏻👏🏻
Hayir 😐
nefret ediyorum
2 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar