Şizoid kişilik bozukluğu tanısı alan veya yakınında olan var mı?

Ben bu tanıyı aldım. Ancak şizofren falan değilim. Bu şizofreniden çok daha farklı bir olay. Öyle halüsinasyon falan gördüğüm yok. Sadece insanlara hiçbir şey hissetmiyorum. Sevgi, heyecan vs yaşamıyorum. Çekingen falan diyorlar hakkımda ama alakası yok. Ben sadece kitap okumayı, yüzmeyi ve işimi yapmayı seviyorum. Ancak etrafımdakiler sürekli anormal olduğumu ve tedaviye gitmemi istedikleri için gittim. Ve bu tanıyı aldım. Terapiye de başlayacakmışız ama çok zormuş vs vs. Bu tanıyı alan var mı? Veya tedavi olan var mı?
Şizoid kişilik bozukluğu tanısı alan veya yakınında olan var mı?
Cevapla