Araştırma görevlisi bir hocam var beni görünce morali bozuluyor neden sizce?

şimdi ben çok önceden dersle ilgili bir şey sordum konuştuk neyse sonra sınavda ben hesap makinesi i çantamda unutmuşum alabilir miyim dedim bana kopya çekiyormuşum gibi muamele yaptı. sonra beni görünce gözlerini kocaman açarak baktı bende ona baktım ama selam vermedim. sonra hep böyle bakmalar oldu. selam vermemi mi bekliyor sizce.
somra arada konuştuğumuz oldu ders kaydında talan ama neyse bir kere derste bakmışken kafamı çevirdim aynısını o da bana yaptı, başka zamanlarda arkadaşımın dediklerine göre neşeli bir insanmış beni görünce hep bir gergin, eskiden sürekli bakardı şimdi de bakmamaya çalışıyor ama görünce o kadar moralim bozuluyor ki.. yani neden böyle yapıyor. ne yapmam lazımdı
Araştırma görevlisi bir hocam var beni görünce morali bozuluyor neden sizce?
Cevapla