İnsan kendi yarattığı yalnızlıkta boğulur mu?

Hani bazen nefes alamaz gibi oluruz, sanki tüm oksijeni bizden başkaları tüketiyordur. Belki biraz da bu yüzden etrafımızı temizleriz oksijen emicilerden. Yalnız kalmak isteriz. Bir ferahlık ve rahatlığın bizi beklediğine inanırız. Fakat her zaman umduğunu bulamaz insan. Kendi yarattığı yalnızlıkta boğulmayla yüz yüze gelir. Belki de camı açmayı unutmuştur, bilemiyoruz. Boğulsa gören duyan da olmaz, yazık.
İnsan kendi yarattığı yalnızlıkta boğulur mu?



Ufak tefek ayrıntıları geçelim, asıl soruya gelelim. İnsanın boğulmayı önlemek için nasıl bir simide ihtiyacı vardır?
İnsan kendi yarattığı yalnızlıkta boğulur mu?
Cevapla