
#Fedakarlıklar
#İyiakşamlar

20 yıllık dostum bir zamanlar aç tı.. evinde ekmeği yoktu.. gittim aldığım maaşın hepsiyle poşet poşet erzak alıp götürdüm gururu incinmesin diye annesine gizli verdim.. annesinin o günkü gözyaşları hâlâ gözümün önünde...
Ve bu herif bugün zengin durumda.. kibir böbürlenme vefasızlık havalanma ne ararsan var.. çok değişti. bir gün bana okudunda ne oldu az bir ücrete kölelik ediyon dedi... bu bana hayatımın en büyük dersi oldu..
Para insanı değiştiriyor diyorlar ya onun gibi olmuş. Umarım gerçek dost olarak birgun senin farkına varır gerçeği hatırlayarak
Aslında etrafımdaki biçok insan parayı bulunca değişti.. ben herhal çevremi hep yanlış insanlardan seçmişim :) ama bazıları kötü duruma düşünce veya işleri düşünce ilk aranılan hep ben oldum
Kin tutamadığımdan yinede yardımcı oldum hep
Aptallık bende galiba :) ama ne olursa olsun tanıdıklarımın ne gale geldiğini asla unutmayacağım
Aptallık değilde iyi niyetli davranmak yani 😊
Öyle galiba :)
birisi için yaptığım en büyük fedakarlık..
ona iki çift laf etmekti
o ters anladı gitti şimdi burnu bir yerden çıkmıyor..
Lisedeyken yaşadığımız sehirden istanbula taşınacaktık, ben o mal icin iki yıl okul bitene kadar anneannemde kalmayi göze almıştım, istanbula tasinmak istemedim yani. Neyseee ki babam izin vermedi. O zaman çok ağlamıştım ama şu an iyi ki yapmamışım diyorum, değmiyor arkadaslar!
Değerli yillarimi olmiyacak birisi için harcadim...
Eig için tskler ☺🍭🍭🍭
Rica ederim 😊😊
Cevap
18Cevap
Lise 2 de iken, sırf arkadaşım dayak yemesin diye suçu kendi üstüme alınmam... Benim hocadan dayak yemem.. Hiç unutmam. Pişman mıyım? Değilim. Çünkü fedakarlık yaptığım kişi, şu an benim en iyi arkadaşım..
Fazla değer başını yere eğer çok iyi bir laf değer verdiklerin seni tanımaz😏
Aynen
🌷🤗
Kırmızı çizgilerimi aşmasına izin vermekti big mistakeeee
Bugüne kadar kimse için fedakarlık yapmadığımı fark ettim...
Hayatımı ona harcadım;
Yıldız tilbenin dediği gibi, yaptığın en iyi spor ne
-boşa kürek çekmek.
knka senin için her türlü fedakarlığı yaparım
Sağolasın kank
Kendisini terk ettim :)
Tüm benliğimi oluşturan şehri terketmek oldu.
Baska erkeklere bakmamak. Yeterlidir bence
Kimseye fedakarlik yapmadim knks
O da güzelmiş kanks
Guzel cunku hak eden yok knks
Umarım birgün hak eden biri çıkar kank
Cikmaz knk ole biri yok cunku dunyadan
Uç noktada yaptığım fedakarlık yok sanırım.
Büyük bir fedakârlık yapmadım.
Çevremi, kariyerimi ve kebdimi değiştirmek oldu
Gittim kredi çektim mal gibi
Son çikolata mı verdim
Sevdim
İsimden ayrıldım
Sevmek
Onu dinlemek
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar