Cipralex 10 mg ders calıştırır mı dostlar bilen var mı durumuma bir yorum yapın ya size zahmet?

Neyim var tam olarak bilmiyorum insanlarla konuşamıyorum konusursamda kendimden farklı biri gibi davranıyorum. Kendimi kitlemiş gibiyim bildiğim kadarıyla duyguları daha cok akciğerde hissediliyor. Akciğerimin sağ tarafı kitli gibi biliyorum biraz sacma ama böyle hissediyorum işte. Bir ara kalkıp koşasım geldi sebepsizce bağıra bağıra... Daha önce 3 kez pisikiyatriste gittim farklı farklı ilaçlar kullandım ama olmuyor yani vicdanim yok gibi kendime göre vicdanım yok sanki bir psikiyatrist zaten vermişti cipralexi bari ders calısıyım diyorum ne diyosunuz?
Cipralex 10 mg ders calıştırır mı dostlar bilen var mı durumuma bir yorum yapın ya size zahmet?
Cevapla