Bugün yeni yılın ilk günü. Yeni yıla yeni bir kitap yazarak başlar herkes. Her insan kendisinin yazarıdır.
Bu sene, iyi bir yazar olacak mısınız?
Bu sene, iyi bir yazar olacak mısınız?
İyi bir yazar olmak içinde bazı seyleri yaşamak lazım..
Hayatın zorlukları, problemler ve bunlara karşı dik durma gücü. Zorlu bir yolculuk olacak desenize..
Hatalarımı düzeltip geçen seneden daha iyi bir yazar olmaya çalışacağım
Ben yazarsam olsam kalem ağlar
İki satır yazarsam kağıt kederinden derbeder olur
Hemde nasıl, bu sene güzel şeyler yazmayı planlıyorum.
Eskisi gibi..
Cevap
4Cevap
Roman olur anlatsam ama nedense özel hissettigim hayatimi paylasmak bana göre degil
Vay, güzel söz. Yazarı bilemem ama iyi bir okuyucu olacağıma eminim.
İnsallah oyle umut ediyorum😊
Ama soru çok güzeeel 👌😮
İnşallah diyelim. Ama pek sanmıyorum.
Allah nasip ederse tabi..
Evet, tarihe geçeceğim.
Çok güzel bir benzetme olmuş tebrikler👍👍
Çabam o yönde.
Sanmıyorum.
İnşallah
İnşallah 🙄
Kağıda bağlı.
Yaşamak lazım
olamayacağım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar