Masumca sadece uyumaktan bahsediyorum :D
Sizin tercihiniz nedir?
Sizin tercihiniz nedir?
Kaslıdan kast edilene bağlı. Aşırı kas ta bir erkekte itici duruyo bence. Sadece hafif kol kasını yakıştırıyorum ben.
Gobegin olmaması tercihim tabi ki
Çirkin şansı olan erkekler bence kızlar onları secer
Cevap
1Cevap
Kaslı erkeğin göğsün de uyumak.
Ohh ne güzel
Yastığımın koynunda uyumak
Göbek samimidir : kas yapmacıktır )
kaslı uyumak iyidir
Bakalım kaslı erkek seni kabul edecek mi? :D
düşünceli tavrın için xie xie. sen ve senin gibiler olmasa halimiz kötü olur...
Göbek.
gobekli erkek
Kasli😍😍
oyşş
hiçbiri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar