Kalbi güzel/temiz olarak nitelendirdiğiniz bir insanın sahip olduğu özellikler nelerdir? -Ve hayatınızda kalbi güzel insanlar var mı? #BirTutamAşkk#Kalbigüzelinsanlar
"Kalbi güzel" olarak nitelendirdiğiniz bir insanın sahip olduğu özellikler nelerdir?
Baktigi herseyi güzel görebilir.. Cirkinligin icinde bile güzelligi kesfedebilir.. Hani nasil desem , cirkin oldugunu bilse de onun bir yerinde güzellik oldugunu görebilicek kadar naif bir ruh yapisina sahiptir.. :/
Düşünceleri de güzeldir. Ön yargısı yoktur, kötü düşünmez. İnsan ayırt etmez. Herkesin mutluluğunu düşünür, kimseyi üzmek istemez üzemez. Bir insanı boş yargılamaz, anlayışlı olur ve anlayış gösterir. Daha çok var :).
Ahlaki duygulara sahip, son derece nazik, çevresinde de kaliteli bireyler bulunduran kișiler 👍 șu ana kadar sadece bir tane kadın hocam da böyle bir nezaket görmüștüm.
Etrafındaki insanlara kalbini bozmayan, onların iyiliklerini düşünen, herkesle ortak bir payda da buluşma gayesi taşıyan kişidir, kalbi güzel insan. Etrafımda kalbi güzel olan bir sürü insan var, iyi ki varlar.
Dünya malının dünyada kalacağın farkındadır. Manevi doyuma ulaşmıştır. Dünyanın daha güzel bir yer olması için çabalar sürekli, hayatın içindedir. Güzel insandır, güzel yaşar. Ve evet hayatımda kalbi çook güzel insanlar, şanslıyım. ❄
bir kere menfaat yoktur. alçakgönüllüdür ama gönlü boldur. aklından geçen iyi ya da kötü şeyler genelde başına gelir. etrafımda da bundan yok heralde :)
Kalbi güzel kimse yalan söylemez Kalbi güzel kimse doğal olur Ve kalbi güzel olan kimse kendisine yapılmasını istemediği bir şeyi başkasına yapmaz kız ayool
En İyi Cevaplar