Ben gözümü açar açmaz çay demliyorum , bir çaydanlık çay muhakkak bitiyor kahvaltıda. Daha doğrusu kahvaltı çaya eşlik ediyor..
Ardına da güzel bir sade türk kahvem..
Ardına da güzel bir sade türk kahvem..
Sabah kalkıldığında güne zinde başlamak için önce taze nane yaprağını ezerek koklamalısınız. Ondan sonra duş alınabilir. Sade Türk kahvesini sevdiğim halde sabah aç karnına tavsiye etmiyorum. Zindelik için
Yüzümü yıkarım bir önce
Sabahları hiç duş almam, alacaksam akşamdan alırım. Saç biraz sıkıntılı bende hemen kurumuyo, fön de kullanmak istemiyorum.
Sabah ilk olarak kahvemi icmem lazim yoksam kimse dokunmasjn :D
Yok o kadar degilde sabah uyanir uyanmaz nefes almam lazim :D :D
Cevap
76Cevap
Sigara içiyorum , kör olası sigarayı. Ne güzel bırakmıştım..
sabah uyanıp duş almak ve kahve içmek sosyetelerin işi bana göre :)) en azından kışın duş alamam her sabah :)) çay koyar annem.
Özellikle yaz aylarında her sabah duş alırım zaten bekar bir erkek sabah akşam duş alır yani 😊 seninle güzek bir duş alınabilir aslında 😊😊
Nobete kalmayip evde oldugum her sabah muntazaman soguk suya girerim, kar kis olsada fark etmez..
78 plakami dogum tarihimi ve yazin dus kisin cay kisin dus alip cikmam :)
Sabah sabah düş mü alınır insan hasta olur direk kahvaltı yapıyorum ben
duşumu alırım , takım elbısemı gıyerim , kahvaltıdakı meyve suyundan bır yudum alır cıkarım
çay içerim ama uyandığımda kötü bir alışkanlığım var sigara içiyorum
Once bir duş alırım daha sonrada
Kahvenin yanında bide sigara esligi daha güzel oluyor.
Ekstra sert bir kahveyle başladığım gün yumuşak bir duşla sonlanıyor her gün.
Genelde duş alırım abla bu arda bir maj atarmısın bişey sorucam sonra gerı atma
sabah uyanınca 1 bardak ılık süt , sonra duş , sonra giyinip işe gitmek hepsi 30 dk... iş yerinde ancak bir çorba
İkisini de yapmam..
Duşu gece alırım , sabah da çay içerim..
önce dus alırım çayımı koyarım balkonda içerım sonra kahvaltı kahve keyfı
Kahve kültürü yok malesef ama çay vazgeçilmez ama öncesi duş alırım
Gözümü açtığımda çayım olmalı yanında kahvaltı ve sonra iş malum
Bişey söylemek istiyorum
Ilık limonlu su icerim ve tabiki duş ardindan kahvaltı ve kah ve😉
6 da kalkip Çay ve çay bir daha çay saat 10 falan kahvaltı
Her sabah önceliği duş a verecek bir durum yok şu kış ortamında. Tabiki çay.
Öncelikle afiyet olsun eğer cünüplük bir durum var ise önce duş yok eğer böyle bir durum söz konusu değil ise çay
dus kahvalti onla beraber cay uzerine kahve sonra ise gitme :)
Ilk önce bisey ler içmeliyim..
Ya ilk önce muhakkak bişeyler içmeliyim.. sonrasında duş olmazsa olmaz zaten.
Ben önce kahve kesin.. içmezsem iş yerine adım atmaz birilerine sataşırım.. kendime gelmem gerek önce 😊
kahve keyfi yapmadan kendime gelemiyorum canım :)
Nescafe ve siğara olmazsa olmaz😊
Duj yapmak var ben 😃😃
Soğuk havalarda kahve sıcak havalarda duş
İkisini de yapmıyorum
Önce kesinlikle kahvemi içmeliyim. :):
ben sabah duş almam gece hallederim o işi
dus alir sora kahvalti yaparim
Yeni uyanmisken kahve-sigara yapayım :)
önce yataktan kalkıyorum
ilk önce duş sonra küçük bir fincan flitre kahve
Duş alırım
iyi öğlenler :)
önce duş ardından diğerleri
Yawww ne kahvesi cayciyim benn
ilk önce duş..
sonra kahve..
Hiç birini yapmıyorum
tabi ki kahve zihnimi açıyor sabah sabah
Evet alırım
@aybükem saçların çok güzel
Duş alırım duş sonrası kahvemi içerim
İkisi de olmuyor maalesef
önce duş.. sonra diğer herşey.
Duş - kahvaltı ve kahve
Duş almadan rahat etmem :D
Tabikide WC Ye Herkez Yapar Bunu İlk Önce 😂😂
Önce duş sonra kahve yoksa kendime gelemiyorum
Elimi yüzümü yıkar sigara yakarim
önce duj , sakal traşı , kahvaltı
Önce duş sonra kahve ikisi birden
Önce dus sonra kahve keyfi
Yazin dus alrim ama kışın gotum yemiyo
Çay candır gerisi heycan 😉
Kahve içerim elbette kız ayool
Gözümü açar açmaz yüzümü yıkıyorum
Hiç biri traş olup yallah😂😂
Tabii ki çay😍
☕️☕️😊
Düş alıp işe işten çay normal kahvaltı çeşitleri
bu kış günü duş mahveder insanı..
Mutlaka kahve içerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar