Bazen insan öyle özlenir ki, özlenen bilse yokluğundan utanır. Hiç utandınız mı yokluğundan?

Sevdiklerimizden, annemizden, babamızdan, sevgilimizden ayrı düşeriz. Olabildiğince de özleriz. Bazen de özlendiğimizi hissederiz.

Peki hiç yokkuğumuzdan utanacak kadar özlem duygusunun tadına vardık mı?
Bazen insan öyle özlenir ki, özlenen bilse yokluğundan utanır. Hiç utandınız mı yokluğundan?
Cevapla