Bir iyi soru daha tebrikler! Bu arada gerçekten mükemmel olma isteyişi hata yapmaktan alıkoyuyor. Hata yapmaz isek hatalarımızdan ders çıkartamıyoruz. Ve bu da olduğumuz yerde kalmamıza sebep oluyor. Neticede mükemmel olamıyoruz. İnsan hatalarıyla mükemmeldir bir nevi
İnsan, o kadar aciz bir varlık ki; en aciz olduğu an, kendini en mükemmel gördüğü andır. En iyisini yapmaya çalışmak iyidir ama en iyisini yaptım, yapıcam demek kibirdir. Kibir: başlı başına mükemmelliğin düşmanıdır. Samimiyetin ve tevekküllün olmadığı bir beşerin, yaptıklarında mutlaka bir eksiklik vardır.☺️
ben daha iyisini yapana kadar en iyi son yaptigim mukemmel cilik niye hastalik olsun ya bikere keske herkes bu sekilde olsada yaptigi isin hakkini verse
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Mükemmeliyyetçilik psikolojik rahatsızlıktır. Siz her şey tam olsun diyenlerden misiniz, yoksa kafam rahat olsun diyenlerden mi?
En İyi Cevaplar