Kimseyle konuşmak istememek, hep yalnız kalmak istemek neden olur sizce?

Dışarıya, sosyal hayata ilgisizlik, sürekli yalnız kalma isteği, dokunsan ağlama isteği gibi şeyler neden olur sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Reçete yok yanımda ama hatirliyorsam kırmızı değildi. Küçük bir kağıda yazıyorlar zaten
Kimseyle konuşmak istememek, hep yalnız kalmak istemek neden olur sizce?
Cevapla